Corserék célja Valenciában az FP1 minél versenyképesebbé és megbízhatóbbá tétele
volt. A pilóták er?iket a motorbeállításokra összpontosították. A fejlesztés
egy etapja most lezárult, a következ?re pedig a júniusi, Laguna Seca-i futam
el?tt kerül sor. Ott a terv szerint már teljesítményének maximumát adja
a Petronas.
"Sokat tettünk ez alatt az egy nap alatt, a motor és a setup fejlesztése
szépen halad" mondta Steve Thompson, az SBK-világsorozatban érdekelt
csapat f?mérnöke.
A motorblokkon kívül az együttes dolgozott h?mérséklet-szabályozás és felfüggesztések
témakörökben is. Az egykori Superbike-világbajnok Troy Corser, aki az el?készületi
munka nagy specialistája, annyira nincs megelégedve az eredményekkel. "Sok
módosítást alkalmaztunk a beállításokon ezen a napon, és nyilván javultunk is:
a gázadás mindenképpen ígéretesebb, mint volt. A kompresszióra is kipróbáltunk
több variációt és a hátsó abroncs tapadását és fekvését is igyekeztünk jobbá
tenni. Valami történt, de ez még távolról sem az, amit én szeretnék"
nyilatkozta az ausztrál.
Chris Walker szerint bizalomgerjeszt? a változás. "Minden egyes alkalommal,
hogy újra kiszálltam a pályára, jobb lett a motor" mondta.
Legutóbbi hozzászólások