Ezt ? is így gondolja. "Különös töltést ad ez a gy?zelem: általában
az ember próbálja elviselni a nyomást, err?l pedig most szó sincs. Az igazi
feladat a nem elesés volt vasárnap: ez a verseny számomra azt mutatja meg, hogy
mint pilóta sokat fejl?dtem tavaly óta. Hogy én legyek az, akit meg kell
verni, nos arra még várni kell, addig még rengeteget kell dolgoznunk. Ami
nekem fontos, az az, hogy a m?szaki gondok ellenére dobogón végeztem Welkomban,
Jerezben pedig nyertem. Most mindennél fontosabb a kiegyensúlyozott, konstans
teljesítmény."
A spanyol nem tart senkit kimondott ellenfélnek: "Nagy arcokból van
nem is kevés. Az biztos, hogy nem volt egyszer? Max-szal a sarkamban. Hogy
Rossival mi volt ezen a versenyen, azt ?szintén szólva nem tudom, én akárhányszor
a maxikijelz?kre néztem, csak egy sárga szín? motort láttam tovahaladni."
Gibernau rendre jól szerepel az es?s futamokon: "Szárazon még nehezebb
lett volna, annyi szent. Így, a vizes pályán sem voltunk tökéletesen, egy-két
pont nagyon kritikus volt. El is engedtem volna Biaggit, de mivel neki is problémái
voltak, nekem kellett meghuzatnom azokon a szakaszokon, ahol gyorsabb voltam.
Visszatérve, ügyesnek érzem magam az es?s versenyeken, egyszer?en azért,
mert megbízom a motoromban és mert különösen szeretem akkor vezetni, ha
egy kicsit csúszik is."
Legutóbbi hozzászólások