Összegzés: nagyot lépet a Yamaha gyár az R1-es modell fejlesztésével erre
az évre, körülbelül akkorát, mint amikor az FZR 1000-es után kihozta az YZF
R1-est 1998-ban.
Nálunk már bizonyított, de hogy a versenypályákon hogyan viselkedik,
az csak kés?bb fog kiderülni. Egyel?re a Superbike világbajnokságon csak 14.
és 13. helyezést tudott vele elérni Alessio Velini.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
Technikai Info
Motor
Motortípus: Folyadékh?téses, 4-ütem?, el?re hajló, párhuzamos 4 hengeres,
, DOHC 20 szelepes
Henger?rtartalom: 998 ccm
Furat x Löket: 77.0 x 53.6 mm
Kompressziós arány: 12.4:1
Maximális teljesítmény: 132 kW (180 LE) @ 12.500 fordulaton direkt leveg?
befecskendezéssel 126.4 kW (172 LE) @ 12.500 fordulaton direkt leveg? befecskendezés
nélkül
Maximális nyomaték: Maximális nyomaték: 106.6 Nm (10.9kg-m) 10.500 fordulaton
direkt leveg? befecskendezés nélkül,110.1 Nm (10.9kg-m) 10.500 fordulaton direkt
leveg? befecskendezéssel
Gyújtási rendszer: CDI
Indítási rendszer: Elektromos
Üzemanyagtank kapacitás: 18 liter
Váltórendszer: 6 sebességes
Váz
Els? felfüggesztés: Teleszkópvilla, O 43mm
Hátsó felfüggesztés: Leng?kar (Lánc felfüggesztés)
Els? fék: Dupla, úszóágyazású tárcsák, O 320mm
Hátsó fék: Szimpla tárcsa, O 220mm
Els? gumi: 120/70 ZR17M/C
Hátsó gumi: 190/50 ZR17M/C
Els? rugóút: 120 mm
Hátsó rugóút: 130 mm
Méretek
Hosszúság (mm): 2065
Szélesség (mm): 720
Magasság (mm): 1105
Ülésmagasság (mm): 835
Tengelytáv (mm): 1395
Minimális hasmagasság (mm): 135
Saját tömeg (kg): 172
Legutóbbi hozzászólások