Pénteken veszi kezdetét hivatalosan az SBK-víkend Phillip Island-en,
a pályán, amelyre 1990 óta minden esztend?ben ellátogat a sorozat.
A konstrukt?rök közti legkiélezettebb csata továbbra is a Ducati 999-ek
illetve Vermeulenék Honda Fireblade-je közt feszül. Persze a valenciai évadnyitó
(ahol, emlékezhetünk, az es? miatt feje tetejére állt a világ) után a pilóták
közül is sokaknak volna elszámolnivalója: például Régis Laconi-nak, aki
ultrafavorit létére üres kézzel távozott az andalúziai nyitányról. James Toseland
éppen francia kollégája rovására húzott el az összetettben, és nyilván hasonló
dolytatás reményében keresi fel az ausztrál ringet.
De repül?rajtot vett az olasz veterán Pierfrancesco Chili (aki még mindig
a "régi"? 998-cal megy 999 helyett: jobban ínyére van) és az ex-apriliás
Noriyuki Haga is: utóbbi azt igyekszik bebizonyítani a Renegade Ducati
színeiben, hogy a valenciai második verseny megnyerése több volt szalmalángnál.
Tavaly Neil Hodgson gy?zött az Ausztrál Nagydíjon, méghozzá elég simán:
a Superpole megszerzése után játszi könnyedséggel nyerte az els?, majd a második
manche-t. A Supersport-ban a gy?zelem Andrew Pitt-é lett 2003-ban.
Phillip Island a gyors pályák közé tartozik: 4.445 méter hosszú, tele van
széles ív? kanyarokkal és a célegyenes is jelent?s hosszúságú. A Superbike
körrekordja 1999 óta megdöntetlen: a hazai pályán játszó Troy Corser nevéhez
f?z?dik: 1.33.019.
Legutóbbi hozzászólások