Ami a hangosságot illeti a ‘Motorrad reisen&sport’ magazin
2004. januári számában szerepl? tesz eredményeit, szeretném ismertetni.
A teszt szélcsatornában folyt, egyazon a motoron a próbababák fejére elhelyezett
hangérzékel?k segítségével.
Az Arai esetében 100-as tempóig átlagos hanger?t rögzítettek az érzékel?k,
viszont 130-as tempó környékén már 100-dB (A) (légkalapács szint? hanger?)
határt átlépte a bukó és megjelent a fejtet? irányából egy fütyül? hang.
A Shoei már 100-as tempónál 99-dB (A) hanger? jelentkezett és 130-as
tempónál 105dB (A) volt az érték.
A Shark csendességben a fent említett két japán el?tt végzett,
bár fejtet?n lév? légterel? felöl 130-as tempó felett itt is megjelent a
fütyül? hang.
Ami a hangosságot illeti sajnos nagyon nehéz összeegyeztetni
a gyártóknak a jól szell?zhet?séget a csendességgel, de hát tudjuk, hogy
a motorozás kompromisszumokkal teli szórakozás.
Ezeket a bukósisakokat versenyszer? használatra fejlesztették ki, ahol
a f? hangsúly a maximális biztonságon, a jó szell?zésen és optimális súly
kombinációján van.
Szerkeszt?ségünk mind a három sisakot ajánlja, mert a
legbiztonságosabb kategóriába tartoznak.
NFL
Legutóbbi hozzászólások