Gyorsan
reagál, nem mutat ellenállást a hirtelen irányváltásra, oda megy, ahova
küldik. Ráadásul még a legkeményebb gázadás sem rontja el a stabilitását.
A 750-es négyhengeres er?eloszlása okoz némi meglepetést, de aztán könnyen
kitapasztaljuk. Alacsony fordulaton kicsit gyenge, növelve a pörgést egyre
testesebb, 10.000 felett pedig magára talál, és elkápráztat. Mindeközben
nincsenek zaklatott átmenetek, még akkor sem, ha ki akarjuk bel?le kényszeríteni.
Ehhez jön egy tökéletesen eltalált váltó, vajpuha fokozatokkal, és dinamikus
kihasználhatósággal. Filozófiailag az MV hozza a t?le megszokott világnézetet:
a motorozást a magasabb fordulatszám-tartományban
kell élvezni. Ott pedig nem ismer tréfát.
Mit lehetne végül kritizálni? Ja, igen! Gyakran beleakad a kürtbe a
pilóta ujja indexelés során. Csakhogy még ezen sem lehet igazán bosszankodni,
mert minden véletlen hangjelzés egy újabb ováció az F4 nyergében,
illetve egy jelzés Monica Beluccinak az utasülésben, hogy kapaszkodjon.
Legutóbbi hozzászólások