Könnyen fékez le a kanyar el?tt,
bámulatosan gyorsul, megérti, milyen íven szeretnénk menni, de talán egy
kicsit felülkormányzott.
Az er?forrás ugyanaz, nem vettünk észre különbséget az eredeti és
a Mondial verzió között. A motor er?kifejtése lapos és lineáris,
ezért még gyorsulás közben is jól irányítható. Emellett, mivel a motor könnyebb
a VTR-nél, a nem túl hosszú adriai egyenesben is gyorsabban mentünk, mint
210 km/h. Általában igaz, hogy az volt az érzésünk, hogy túl lassan megyünk,
még ha hosszú utat is tettünk meg, rövid id? alatt.
A Piegaval nem kell félni meghúzni a gázkart, az er?kifejtés mindig egyenletes,
és az els? kerék sem emelkedik túlságosan könnyen el talajtól, f?leg mert, mint
azt már mondtuk, eléggé el?re terhelve kell vezetni.
Mit mondhatnánk a fékekr?l: egyszer?en csodálatosak – a sportos
vezetés során igazi versenykategóriás fékezést biztosítanak. Ezt a Piega kis
súlya még jobban kihangsúlyozza. Tényleg, elég egy újj a fékezéshez,
és a Piega els? villája összenyomódik, igaz a motor egy kicsit kígyózva áll meg
a kormány-lengéscsillapító ellenére is.
Fékezésnél tehát finoman kell bánni a motorral, mert az els? teleszkópok túlságosan
könnyen nyomódnak össze, a hátsó lengéscsillapító pedig könnyen tágul.
Ezeket a jellemz?ket valószín?leg könnyen ellensúlyozhatjuk a beállítások megváltoztatásával.
Könnyen állítható az elektronikus központ, egy szoftver segítségével
programozható a karburáció is. A piacra dobás el?tt lesznek még finomítások.
Amit mi láthattunk, az az
els? hat motorja az el?szériának. Néhány apróbb módosítás, és igazán ígéretes
projectr?l lehet szó.
Legutóbbi hozzászólások