Ez annak köszönhet?, hogy az els? futóm?vet
ahogy van a Ducati 748-aséra cserélték. A Borgo Panigale-i szupersport motortól
származnak tehát az fordított helyzet? teleszkópok, a Marchesini kerekek és
a dupla Brembo széria tárcsafék. 320mm-es aranyat ér? tárcsa, a hozzá járuló
négydugattyús nyereggel és látványos teleszkópokkal. A Ducati kormánykapcsolódáshoz
egy CCI kormány-rázkódáscsillapító kapcsolódik.
A részleteket illet? módosításokkal kapcsolatban a gyújtás helyzetének megváltoztatását
említenénk, melyet a váz bal oldalára helyeztek, továbbá a nagyszámú alumínium-kiegészít?t,
melyeket egyt?l egyig a Rizoma katalógusból válogattak
Motor: kéthengeres, légh?téses V alakban, 45°-ban, 1203cc; kézi gyártású hengerfejekkel.
Szárazkarteres olajozású, Dyno-jet CV karburátor, kézi gyártású, J&R papírelemes
légsz?r?; 2 az 1-ben felépítés? Supertrapp kipufogó, CCI nedvességfisszaforgató
rendszerrel.
Láncos els?dleges, fogas-szalagos másodlagos er?átvitel, ötsebességes váltó.
Váz: meger?sített Buell M2 váz, módosított Ducati kormányillesztésekkel.
Els? felfüggesztés: fordított Ducati 748 villa, normál leng?villa Progressive
Suspension lengéscsillapítóval.
Fékek: elöl dupla Brembo 320 mm-es úszótárcsa négydugattyús nyereggel, a hátsó:
stock.
Els? kerék: három küll?s Marchesini, hátsó kerék Buell.
Kiegészít?k: Tommaselli kormány, tank:Buell M2,
Lockhart olajh?t?rács, Rizoma aluminium kiegészít?k, Tommaselli gyors gáz.
Kidolgozás: Festés és air-painting Luis Bertelli, szín: ‘Verde/blu’.
Fényezés/króm: Luis Bertelli.
Legutóbbi hozzászólások