…ha érkeznek egyáltalán, ugyanis a sajtó által a CBF250 utódjának kikiáltott CB300R-r?l, és az ennek hardware-jére építkez? XRE300 endúróról semmilyen hivatalos, hondás információ nem látott még napvilágot.
A Honda dél-amerikai leányvállalata, a Honda Amazonia a múlt héten mutatta be a helyi sajtónak két új modelljét. A CB300R-t a csupasz munkamotor klisébe kívánják belepasszírozni, de annál már talán picit több, ugyanis míg el?dei vizuálisan is a célszerszám kategóriába estek, addig az új CB300R – ahogy azt neve is sugallja – a tavaly debütált supernaked CB1000R és CB600F Hornet formai megoldásait örökölte, ezzel pedig egy sokkal vállalhatóbb, „európaibb” stílust kapott. A cukornád kitermel?k nyilván nem tör?dnek majd a külcsínnel, ez nekünk, európaiaknak lesz fontos, hisz’ dizájn nélkül egy EU-torkon már nem lehet lenyomni szinte semmit sem.
Honda CB300R: pompa és csillogás kívül, ‘munkásököl’ technika belül.
Ugyanez a gondolat látszik tükröz?dni az XRE300 endúrón is: egyszer?, nyugodt szívvel strapálható technika egy felt?n?sköd? m?anyag öltözékben tálalva. A blokk mindkét modellben ugyanaz, egy körülbelül 26 lóer?s, leveg?h?téses, PGM-FI befecskendezéses Honda-egyhengeres, ami egyenl? a garantáltan alacsony károsanyag kibocsátással és üzemanyag fogyasztással és a szintén garantálható ultramagas futásteljesítménnyel.
Honda XRE300: ?berdizájn softendúró, hátul is tárcsafékkel.
B?vebben kés?bb, az európai bemutató után.
Videó a brazil bemutató tesztr?l
Legutóbbi hozzászólások