EST. 2002

Elektromos robogókkal támadja a piacot az MZ


Az MZ megmentésének tervér?l nemrégiben kimerít?en írtunk: a járm?történelmi jelent?ség? márka két új befektet?nek, a Ralf Waldmann-Martin Wimmer párosnak köszönhet?en a remények szerint f?nixmadárként támad fel hamvaiból. Augusztus közepén keltezett cikkünket azonban egy újabb adalékkal tudjuk megfejelni.


Nem tudjuk, hogy ez a projekt a korábban beharangozott, 125-ös (és kés?bb esetleg 250-es), versenypálya-kompatibilis modellek rovására megy-e avagy nem, mindenesetre Waldmann úrék szerz?dést kötöttek a Clean Mobile AG-val… a cég elektromos és hibridhajtású robogókat gyártat Kínában. A modellpaletta konkrétan két járm?re rúg, ezek ‘Emmely EL1’ és a ‘Charly’ fantázianéven futnak. 2011-ig bezárólag hoznának ki új generációs robogókat az MZ égisze alatt, az eddigiek továbbfejlesztet tváltozatait (EL2 és EL3).

Waldmann és Wimmer mintegy ötmillió eurót invesztál az MZ márkába, az els? utcai motorjaik 2010-ben állhatnak össze. A feltámadófélben lév? brand úgy t?nik, a több lábon állás stratégiáját választja, üzleti tervükben pedig olyan termékeknek és célcsoportoknak is helyük van, amelyek az ‘eredeti’ MZ-nek nem voltak sajátjai. Nagy hangsúlyt kívánnak fordítani a környezettudatos közlekedésszemléletre, alternatív energiás megoldásokra, ezáltal esetleg új piacokat hódítva meg. Korrekt hozzáállás, dicséretes a jószándék, érthet? a vágy a növekedésre… mi azért mégis a motorbemutatókat várjuk azért.

ugrás fel