Sokan eddig talán nem tudtátok, de a mi kicsi piacunkra a Triumph motorkerékpárok nem közvetlenül a gyártótól érkeztek. Eddig.
A hivatalos magyar import?r – mint az alom satnya kis szerencsétlene – eddig nem volt közvetlenül rácuppanva az anyacsecsre, az itthoni Triumph-ok a francia generálimport?rt?l érkeztek Magyarországra, az er?sek persze az ott kötelez? 100 lóer?s fojtás nélkül. Ez volt a rendszer, Hinckley nem szolgált ki minket közvetlenül.
A merészen akár ‘hivatalos szürke importnak’ is nevezhet? helyzetnek hátrányát látta például a Triumph árlistája (ugye nem hiszitek, hogy a francia ingyen dolgozik…) és az alkatrészellátás (…vagy hogy gyorsan?), el?nye viszont egy sem volt. Na de majd most!
Új év, új lehet?ségek: megnyíltak a csapok, a magyar piac közvetlenül rácsatlakoz(hat)ott a Triumph-ágra, mostantól minden új motor a Factory2 négy emelet magas dobozraktárából érkezik, OLCSÓBBAN! mint eddig. Franciák kiiktatva, magyar és angol együtt örül.
A 2010-es Triumph árlista-pdf erre a mondatra kattintva tölthet? le.
Nézzétek át, szemezgessetek, hasonlítsátok össze a tavalyival vagy a konkurenciával! Van miért, min és mit…
Legutóbbi hozzászólások