EST. 2002

Japán a katasztrófa után

A mérhetetlen tragédia, a Richter-skála szerinti 8,9-es (a friss adat szerint 9-es) er?sség? óceán alatti földrengést, illetve az azt követ? pusztító erej? szök?ár megviseli a recesszió után egyébként is nagyon törékeny állapotban lév? japán gazdaság egészét. Amellett, hogy mélységes együttérzésünket fejezzük ki az ország lakóinak, kötelességünk beszámolni a katasztrófa motoros vonatkozásairól.

Az energiaközpontok sérülése és a nukláris fenyegetettség, valamint az általános vészhelyzet miatt minden gyártó felfüggesztette termelését, sok id?be kerül még, amire visszaáll a régi rend. A motorgyárak közül a Hondát érte a legsúlyosabb csapás: tochigi kutató-fejleszt? egységükb?l a híradások harminc sérültr?l és sajnos egy halálos áldozatról számolnak be. A helyreállítás heteket, hónapokat vehet igénybe.

Japán a katasztrófa után

„A mostani, Japánt ér? földrengés és cunami az egyik legbrutálisabb katasztrófa emberemlékezet óta. A Honda célja, hogy segítsen a leginkább bajbajutott településeken, minden rendelkezésünkre álló eszközzel” – így az elnöki közlemény. „Sajnos meg kell er?sítenünk, hogy a Tochigi prefektúrabéli R&D központunkban harmincan megsebesültek, egy ember pedig életét vesztette. A saitamai gyár felfüggesztette termelését, Suzukában megszakítások után már folyhat a munka.”

Talán nem éppen id?szer? versenyzésr?l szót ejteni, mégis könnyen elképzelhet?, hogy az eredetileg április 24-re kiírt motegi Japán Nagydíj törlésre vagy elhalasztásra kerül.

ugrás fel