Három versenyt nyert meg idén Max Biaggi a Superbike világbajnokságon, éppen annyit, mint Eugene Laverty. És 303 pontot gy?jtött, éppen mint a kolléga. Lényegében döntetlen, a hivatalos végeredmény persze nem lehet X, a Kalóz szerezte meg a sorozat bronzérmét a jobb helyezéseknek köszönhet?en – a 2010-es vb-cím után. Jöv?re már egy csapatban, gyári Aprilia motoron hasítanak mindketten, ami meglehet?sen pikánsnak ígérkezik.
Két eltér? korosztályhoz tartozó, ám egyaránt kiváló versenyz?r?l lévén szó viszonylag komoly bels? harc várható az érintettek között. Akik meg sem próbálják fenntartani a látszatot ennek ellenkez?jér?l. Leon Camier önmagához és az elvárásokhoz képest is középszer?en ment apriliás korszaka alatt (talán a váltás majd jót tesz neki is, mentségére legyen mondva, a noaleiekkel debütált a WSBK-ban), most viszont emberére akadt Massimiliano.
‘A csapatom tapasztalt és profi, tudjuk, mit kell tennünk. Laverty-nek lesz egy saját csapata, akik csak neki fognak dolgozni’ – avatja be a közt a bels? munkamenetekbe Biaggi. ‘Az egyetlen pozitívum, amit ebben a kihívásban látok, az az, hogy engem személy szerint nagyon motivál, tudom, hogy a maximumot kell beleadnom a nehéz pillanatokban is.’
Tehát a MotoGP-ben már alkalmazott sémát látjuk majd visszaköszönni az Apriliánál jöv?re. Meglátjuk, elfér-e a két dudás egy boxban. Talán ‘a fal’ felhúzásáig nem vetemednek a csapattársak, de szinte biztosra vehet?, hogy kimértek maradnak egymással szemben, a szakmai munka tekintetében pedig külön utakon járnak majd.
Legutóbbi hozzászólások