Valentino Rossi és a Bridgestone nagyjából egy éve együttm?köd? partnerek, és ez a kapcsolat most hozta meg els? gyümölcsét – a Battlax S20 abroncs a milánói Eicmán mutatkozott be a közönség el?tt.
A beágyazott videóban az olasz mondja el – angol felirattal az alján – hogyan és miképpen dolgozik az abroncs. A Mono-Spiral Belt – monosprirális öv – , valamint a HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord) nev? technológiák adják a felépítmény alapját. Ennek fejlesztésekor a f? cél az volt, hogy minden döntési szögben maximalizálják az aszfalttal való érintkezési felületet. A bevágások amellett, hogy tetszet?s dizájnt adnak a terméknek, hasznosak is, javítanak az útfogáson, es?ben pedig hatékony dréncsatornáknak bizonyulnak. Háromréteg?, 3LC (3 Layer Compound) keverékében a lágyabb és keményebb rétegek összedolgozása növeli a tapadást száraz borításon, valamint a kanyarstabilitást.
Legutóbbi hozzászólások