Az S2 kivételes biztonságot nyújt minden helyzetben, legyen szó nyugodt gurulásról, túrázásról, sportos kanyargásról, vagy akár versenypályás használatról. A Schuberth S2 egy igazi mindenes, olyan különleges m?szaki megoldásokkal, mint az új szell?z?rendszer vagy a két beépített antenna – utóbbi világújdonságnak számít a motoros fejvéd?k piacán. Az S2 sorozatgyártása a Schuberth tervei szerint 2012 márciusában kezd?dik.
A Schuberth termékpalettáján az új S2 a tökéletes mindenes (all-rounder) bukósisak, amely a C3 felnyitható túrasisak és az SR1 versenysisak közötti rést tölti ki. A Németországban készül? S2 az említett két modell legjobb tulajdonságait egyesíti: kompakt héja, prémium min?ség? bélése és praktikus beépített napellenz?je a C3 technikáján alapul, kiváló aerodinamikai tulajdonságait, alacsony súlyát és leszorítóer?t termel? légterel?it pedig az SR1-t?l kölcsönözte. A modell fejlesztése 18 hónapot vett igénybe.
Az S2 különleges, üvegszállal er?sített Duroplast mátrixból készített kompozit héja els?rangú védelmet biztosít. A speciális technológiának köszönhet?en az S2 héja er?s és merev, miközben a sisak súlya alacsony marad (átlagosan 1.450 gramm +/- 50 gramm, a héjmérett?l függ?en).
A többi Schuberth sisakhoz hasonlóan az S2 is megkapta az A.R.O.S. biztonsági rendszert: az állszíj és a sisak hátulja között elhelyezett, rejtett biztonsági pántok szinte lehetetlenné teszik a sisak fejr?l történ? lefordulását egy baleset során. A láthatóságról a plexi alatt és a nyakpárnán elhelyezett fényvisszaver? betétek gondoskodnak. Az S2 formaterve, sokoldalúsága, mindennapos használhatósága és felhasználóbarát megoldásai révén szinte minden motoros számára ideális választás lehet. A modell egyik legfontosabb technikai újdonsága az innovatív szell?z?rendszer.
Az S2 szell?z?nyílásainak kialakítása során nemcsak azokat a tapasztalatokat használták fel, amelyekre a Schuberth saját szélcsatornájában tett szert az elmúlt 30 évben, hanem azokat is, amelyeket a Formula 1-es sisakok fejlesztése során szereztek. Az S2 belsejében a megszokottnál sokkal kellemesebb marad a h?mérséklet még egy hosszú út során is. Ez els?sorban a sisak hátulján kialakított légterel?nek köszönhet?, amelyben két szell?z?nyílás kapott helyet. A tarkórésznél alacsony légnyomás alakul ki, amely a két nyíláson keresztül kiszívja a sisak belsejéb?l az elhasznált, meleg leveg?t (szifon hatás), és ezzel javítja a szell?z?rendszer hatásfokát. Az S2 homlokrészén lév? szell?z?nyílás három fokozatban állítható, hideg id? esetén teljesen le is zárható. A sisak belsejében kialakított szell?z?járatokat kib?vítették, így nagyobb területet tudnak felfrissíteni. A állrészen elhelyezett légbeöml? feladata szintén az, hogy minél több friss leveg? jusson a sisakba. Az eredmény meggy?z?: 100 km/h-s sebességgel haladva másodpercenként több mint 10 liter friss leveg? áramlik át az S2 belsején.
Az innovatív szell?z?rendszer mellett az új, prémium min?ség? bélés is hozzájárul az S2 nyújtotta kiemelked? komfortérzethez. A fejtet?nél elhelyezett párnázás, az arcpárnák, a nyakpárna és az állszíj borítása is Coolmax® illetve Thermocool® szövetb?l készült; természetesen a teljes bélés kivehet? és mosható, az arcpárnák a mindig pontos illeszkedés érdekében cserélhet?k, a zajcsökkent? gallér kivehet?, a Micro-lock csat pedig egyszer?en kezelhet? és praktikus. Szintén hasznos felszerelés a beépített napellenz?: egyrészt sportos, modern megjelenést kölcsönöz a sisaknak, másrészt nagyszer? fényvédelmet nyújt speciális látási viszonyok, például naplemente esetén is. A napellenz? alsó széle követi az orrnyereg vonalát, a szemek el?tt pedig nagyobb területet árnyékol be; a lencse mindkét oldalát karcmentes bevonattal látták el. A napellenz? a márkánál megszokott módon a sisakhéj bal alsó peremén elhelyezett csúszkával mozgatható, a csúszka motoroskeszty?ben is egyszer?en kezelhet?. A Schuberth saját szélcsatornájában végzett fejlesztéseknek köszönhet?en az S2 új mércét állít fel az aerodinamikai és a zajcsillapítási tulajdonságok tekintetében.
A modell nem csupán kellemesen csendes a 100 km/h-s sebességnél mért 85 dB(A)-s zajszintnek köszönhet?en, hanem légellenállási jellemz?i is kimagaslóan jók és az oldalszélre is kevésbé érzékeny. Az S2-t nagy sebesség mellett is kiváló iránytartási stabilitás és csendesség jellemzi. Ezekhez a tulajdonságokhoz hozzájárul a sisakhéj alsó peremén kialakított légterel?, amely növeli a sisakra ható leszorítóer?t és csökkenti a nagy tempónál jelentkez? felhajtóer?t, mérsékelve ezzel a nyakizmok terhelését. A Schuberth mindig is úttör? szerepet játszott a fejvéd?-felszerelések piacán: a 90 éve alapított cég napjainkra Európa legnagyobb sisakgyártójává n?tte ki magát, 60 éve készít bukósisakokat motorosok számára, és immár 30 éve végzi fejlesztéseit saját szélcsatornájában. A márka nevéhez f?z?dik az els? kompozithéjas sisak, az els? beépített napellenz?s sisak és az els? felnyitható sisak bemutatása is; az S2-ben most újabb világújdonságot mutatnak be: a sisakba épített antennát.
Egészen pontosan két antennát, amelyek révén hatékonyabban foghatók a különböz? kommunikációs eszközök Bluetooth- és a rádiójelei. Amint az antennák is utalnak rá, az S2 felszerelhet? a Schuberth továbbfejlesztett gyári kommunikációs rendszerével, az SRCS-sel; az új típushoz tervezett SRCS-ek sorozatgyártása a tervek szerint 2012 nyarán kezd?dik. A Schuberth S2 kezdetben négy alapfényezéssel (fehér, mattfehér, fekete, mattfekete) és a Lines dekorfényezés három változatával (kék-fehér, fekete-fehér, fehér-fekete) lesz kapható.
A kés?bbiekben várható újabb színvariánsok bemutatása. Az S2 sorozatgyártása a Schuberth tervei szerint 2012 márciusában kezd?dik.
Legutóbbi hozzászólások