EST. 2002

Az EICMA-n debütál az új Yamaha YZF-R1

„Semmi sem marad ugyanaz’ – mondja a videó, amiben Valentino Rossi és Josh Hayes AMA Superbike Bajnok is méltatja néhány szóban az új R1-et, amir?l természetesen egyel?re nem tudunk meg sokat.

Az egyik legfontosabb részlet a színes, digitális m?szerfal, melyen számtalan rövidítést láthatunk, ami arra utal, tele lesz elektronikával: kipörgésgátló, rajtautomatika, valamint gyorsulásmér?t és különböz? üzemmódokat is látni vélünk a videón, és egy kipufogót, ami lekerült az ülés alól.

Yamaha YZF-R1 2015

A korábbi pletykák szerint az új R1 a legutóbbi modell négyhengeres, keresztsíkú f?tengelyes blokkjának frissített változatát kapja, de a videóban hallható motorhang alapján mi inkább arra tippelnénk, visszatérnek a hagyományos megoldáshoz.

Két változatban számítunk a Yamaha megújult szupersport motorjára, egy verseny kivitelre 230 lóer? körüli teljesítménnyel, továbbfejlesztett kipörgésgátlóval és elektronikus felfüggesztéssel, és egy utcaira dupla-kuplungos váltóval.

November 3. lesz a napja, amikor a milánói EICMA-n bemutatkozik. Hát, a Yamaha nincs könny? helyzetben…

ugrás fel