Napvilágra kerültek a Honda MotoGP blokk hajtotta koncepció-autójának els? fényképei.
A 2&4 elnevezés? projekt egy együléses autó, amit egy V4-es RC213V-S blokk hajt. 215 lóer? 13 000-es fordulaton és a 405 kilós össztömeg nem hangzik rosszul.
Ahelyett, hogy az autóban felhasználták volna az RCV hajtását, a blokkot 90 fokkal elfordítva építették be, így a f?tengely hosszirányban áll. A saját váltóját is lecserélték egy duplakuplungos, hatsebességesre differenciálm?vel.
A koncepció a Honda házon belüli dizájn-inspirációs versenyének eredménye, amelyen 80 dizájner vett részt a cégen belül. Bár a gy?ztes koncepciónak négy kereke van, a Honda asakai motorkerékpár dizájn m?helyéb?l származik, a megvalósításban viszont segítettek az autós tervez?k.
Az autó elvileg egyszemélyes, a jobb oldalán mégis van egy kivehet? idomdarab, ami akár utasülés helye is lehetne.
Érdekes ötlet, de nyilvánvaló, hogy nem sorozatgyártásra készült.
Legutóbbi hozzászólások