EST. 2002

John McGuinness elektromos Mugenjének hangja egy túlpörgetett fogorvosi fúróra emlékeztet (videó)

A Mugen évr?l évre jobb lesz, John McGuinness is érik az id?vel, így kett?jük párosa is egyre jobb eredményekkel kecsegtet az Isle of Man TT-n. Nem mintha az eddigiek panaszra adtak volna okot.

A Shinden Go (a go jelentése japánul öt) új monocoque vázat és leng?kart kapott, és persze az idomzata is megújult, aminek köszönhet?en kedvez?bb lett a légellenállása.

A Mugen 2016-ra ahogy ígérte megnövelte a motor teljesítményét is, az olajh?téses, háromfázisú er?forrás 160 lóer?s teljesítményre és 210 Nm nyomatékra képes. A lítium-ion akkumulátor 370 voltos. A motor tömege továbbra is 250 kg, ami azért maradhatott változatlan, mert a megnövelt teljesítmény mellé csökkentették a h?t?rendszer tömegét.

Mugen Shinden Go 2016

A Mugen idén is kétf?s csapattal áll rajthoz, John McGuinness mellett Bruce Anstey a másik pilóta, utóbbi szintén ismer?sen mozog a dobogó legfels? fokán. 2014-ben körrekordot futott, a legnagyobb átlagsebessége 221,867 km/h volt.

Az elektromos szekcióban a jelenlegi célkit?zés a 120 mph (193,08 km/h) sebességhatár elérése, ami elérhet?nek t?nik idén, aztán a következ? években még több izgalmas tovább lépésre számíthatunk.

Az els? videón a Mugen Shinden Go leleplezése látható, a másodikon pedig a hangját hallhatjuk a tiltásig forgatott elektromotornak. Pech, hogy nekünk a fogorvos jutott eszünkbe a hallatán.

ugrás fel