EST. 2002

A Honda kéthengeres CBR250RR-t tervez

A japán Young Machine magazin márciusi számának címoldalán a Honda új, kéthengeres CBR250RR-jének várható érkezésér?l számol be. A kép egy összeollózott látványterv, annak viszont elég hatásos. Az alapját a CBR300R adja, míg a váz, a futóm? és a kerekek egy CBR650F-r?l lettek kivágva.

Honda CBR250RR

A két – esetleg négy – hengerre való váltás jót tenne a kis CBR teljesítményadatainak, és a Honda sok új vásárló kedvében járna vele. A rossz hír azonban, hogy szinte biztos, hogy nem fogja átlépni az ázsiai piacok határait. Európában a háromszáz köbcentis méretet vezette be minden nagy japán, gondoljunk csak a nemrég debütált CBR300R-re, a Kawasaki Ninja 300-ra vagy a Yamaha YZF-R3-ra – bár ezek közül csak a Honda rendelkezik egyetlen hengerrel -, nem tenné tönkre a saját piacát egy ilyen közel álló másik modellel.

Míg a fotó és a CBR elnevezés miatt soros kéthengeres blokkra asszociálnánk, indonéz források azt rebesgetik, a Honda V-kettes blokkon dolgozik, amit az R25 ellenfelének szán. Ha indonéziai gyártásban gondolkodunk, utóbbinak több értelme lenne, hiszen a Hondának létezik már egy V-kettes modellje azon a piacon, amihez nyúlhatnának, a VTR250.

Forrás: visordown.com

ugrás fel