Carlos Checa jelen pillanatban a Superbike legmagasabb ázsiójú, 2012-es szerz?déssel még nem rendelkez? pilótája – az Althea Ducatival idén világbajnokságot nyert spanyol versenyz? ugyanis, bármily’ furcsa, még nem kötelezte el magát a következ? szezonra. Rossz nyelvek szerint a vb-címet nagyrészt nem önmagának, hanem a brutális m?szaki csomagnak köszönheti, de azért abban talán megegyezhetünk, hogy a futamokon neki kellett odaállnia a rajthoz és elérni a célig.
Akármennyire is jól muzsikál Carlos alatt a gép, Genesio Bevilacqua – a sportoló személyügyi menedzsere – szerint van egy olyan opció, hogy a 2011-es abszolút els? helyezett jöv?re elhagyja jelenlegi együttesét. Megjelent ugyanis a BMW, és letett a képzeletbeli asztalra egy képzeletbeli táskát telis-tele pénzzel. A folyosói pletykák szerint a németek 800 ezer eurót ajánlottak fel, hogy náluk folytassa a campeón. Amennyiben Checa elfogadja a raklap pénzt, Leon Haslam fejére is kimondja az ítéletet és a tehetséges ifjút a második vonalas Team Motorrad Italiának utalják ki Ayrton Badovini mellé.
Mivel id? már nincsen sok a döntések meghozatalára, akár a portugáliai futamok el?tt már újabb hírt közölhetünk konkrét döntésekr?l. A BMW jöv? hétvégére amolyan bajnokság utáni tesztelést szervez, és a jelek szerint nagyon szívesen látnák Checát is ezen az eseményen. ? maga egyébként többször kifejezte már maradási szándékát a Ducatinál, de a bajorok ajánlata plusz egy ok, hogy a szerz?déshosszabbítás – amelyre eddig sem kerül sor – elmaradjon.
EKözben Németországban a csapaton belüli hierarchia is átrendez?dni látszik. Rainer Bäumel, aki a márka SBK-bemutatkozása óta ott van a boxban, a fejlesztési részleg projektvezet?je lesz, azaz otthagyja a versenypálya világát és az új modelleken fog dolgozni, nyilvánvalóan hatalmas tapasztalati t?két átinjektálva amoda. Egyel?re nem ismert, hogy ki lesz az utódja.
Legutóbbi hozzászólások