EST. 2002

A Bridgepoint megvette az Infrontot

A Dornát is birtokában tudó Bridgepoint holding hivatalos közleményben tudatta, hogy megszerezte az Infront Sports & Media AG 100%-os részesedését, ezzel a Superbike világbajnokság promotere, az Infront Motor Sport ugyanannak a társaságnak a kezébe kerül, amely a MotoGP jogaival is rendelkezik. 

A vételár nem nyilvános, vélhet?en azonban egy nagyon komoly összegr?l van szó, ami egyben reményt is adhat arra, hogy a Bridgepoint a továbbiakban valóban er?sen érdekelt lesz a két versenysorozat elkülönítésében, elkötelezett az ‘önálló arculat meg?rzése’ mellett, ahogy ?k fogalmaznak (korábbi idevágó aggályaink itt). 

Az Infront Sports & Media AG korábbi tulajdonosai a Jacobs Holding AG, a Junkermann Group és Dr. Martin Steinmeyer voltak, az egyik legnagyobb, sport-marketinggel és -promócióval foglalkozó vállalatcsoport világszinten. Az akvizíciót a nemzetközi versenyhivatal még vizsgálja. Az Infront birtokában több, mint 120 média-, és marketingjog áll, Európában és Ázsiában húsz irodát üzemeltet, 2010-ben mintegy 600 millió eurós árbevételt ért el.

Portfóliójukban télisportok, labdajátékok és motorsport egyaránt szerepelnek – partnerei többek között az olasz Serie A és Serie B bajnokságnak, a német labdarúgó-szövetségnek (DFB), klubszinten az AC Milannak és a Schalke 04 együttesének. Télisportokban az Infront egyértelm? piacvezet?, a hét olimpiai szövetség kötül hattal m?ködik együtt, köztük van a ‘húzóágazatnak’ számító FIS (alpesi sí) és az IIHF (jégkorong). A kínai kosárlabdában válogatott- és klubszinten egyaránt jelen vannak. Az Infront emellett, és innen ismerik a motorsportok szerelmesei, a FIM Superbike világbajnokság promotere. 

ugrás fel