EST. 2002

A Ducati javítani akar

A több szempontból is szerencsétlen kimenetel? jerezi GP-t Loris Capirossi
négy ponttal gazdagabban, a tizenkettedik helyen fejezte be. Ez hasznos
lehet a kés?bbiekben, azonban erre építeni nemigen lehet. A Ducati Marlboro
olasza az els? néhány hely valamelyikére szeretne befutni Franciaországban.

"Jerezben fontos dolgokat tanultunk meg, amik segítségünkre lesznek a
közeli jöv?ben" mondja Capirossi, aki 1994-ben már hagyta el gy?ztesen
a Le Mans-i ringet, akkor a 250 köbcentis osztály versenyz?jeként. "Nem
tartozik a kedvenc pályáim közé, mert nehéz, fársztó pálya, sok a hirtelen
fékezés
, ami nem túlságosan szórakoztató. Az 1-es kanyar tetszik, valóságos
konditerem nekünk, versenyz?knek. A Museé-kanyar is mókás. Dolgozunk, hogy a
Desmosedici GP4 minél jobb legyen a gyors kanyarokban, és haladunk a munkánkkal,
így kipihent és koncentrált vagyok. Most már helyezésekben is föl kell jönnünk,
most csak ez számít
."

Troy Bayliss, a vörösök ausztrálja a legjobbak között motorozott a Spanyol
GP-n megsemmisít? esése el?tt. Bayliss alig várja, hogy újra felvegye a keszty?t,
és hogy kipróbálhassa az új Le Mans-i aszfaltborítást.

"Hála Istennek újraaszfaltozták a pályát: tavaly nagyon csúszós volt az
es?ben, én a versenyen fel is buktam. Amúgy nem rossz ring, ki kell ismerni,
hogy igazán gyorsan lehessen rajta haladni. Azt hiszem, Le Mans-ban jobban
fog menni, mint Jerezben, mert jobb terep a Desmosedicinek
. Jó eredményben
bízunk."

A Ducati tavaly több pályán is megmutatta oroszlánkömeit: ha így tenne 2004-ben
is, az még izgalmasabbá tenné a világbajnokságot. Lehet még fokozni. . .

ugrás fel