Váz és futóm?
Maga a váz nem változott. A leng?villát faragták rövidebbre, amit?l egy kicsit idegesebbnek érezhet? a motor, de korántsem annyira, mint a konkurencia gépei. Kicsit könnyebben lehet egykerekezésre bírni az RR-t, mint a régit. Aminek a felhasználók szerintem örülni fognak.
A kanyarokban pont oda megy a Honda, ahová az ember szeretné. A futóm? beállítását, a kényelem érdekében egy kicsit lehetne puhábbra állítani, ha csak városi körülmények mellett használjuk, mert egy kicsit pattogott az útegyenetlenségeken. Hosszú, országúti távok megtételére hibátlan.
Pályára viszont keményíteni kell még. Ezért van a szerszámkészlet a hátsó ülés alatt. Ha egy kicsit foglalkozik vele a tulajdonos, biztos, hogy be tudja állítani a leghasználhatóbb egyéni konfigurációt. De ezt szerintem mindenkinek meg is kéne tenni a saját motorjánál.
Fék
Most 10 mm-rel nagyobb tárcsákat kapott a fékrendszer. 5 mm-es alátétekkel emelték meg a radiális féknyergeket, a villaszárakon. Érezhet?en jobb lett a fék a régihez képest. De sajnos a régebbi, még nem radiális 600RR-ek fékhatását így sem éri el. Valamiért nem olyan határozott a nyomáspontja ennek a Tokico féknyeregnek, mint a Nissineknek.
Ezt lehet, hogy azért érzem így, mert tavaly csak ezzel volt bajom a Hondámon. Nem tudom. Ennek olvassatok utána máshol is. Hátul a szokásos 220-as tárcsaátmér?t alkalmazzák továbbra is.
Utascipelés
Felejthet?. Na jó azért nem kibírhatatlan. Simán el lehet vele szédíteni egy-két önként jelentkez?t. És biztos, hogy lesznek ilyenek, akik légyszi csak egy körre vigyél felkiáltással rohamoznak majd.
Arra pont jó, hogy meghódítsd szíved választottját, és utána soha többet ne akarjon felülni mögéd. Nem baj, legalább otthon vár meleg kajával, ha hazaérsz a motorozásból a haverokkal. Ezt megcáfolandóan az én párom azt mondta, hogy szívesen kucorog mögöttem ezen a motoron is, de szerintem ez nem a Honda érdeme.
Összegzés
Ebben a kategóriában els?dleges szempont a sportosság. A Hondának ezt úgy sikerült megoldani, hogy ha akarsz vele normálisan közlekedni, akkor ezzel az is sikerülhet, de száguldásra is kifogástalan. Szerintem nagyon jó választás annak, aki hosszú távon szeretne megtartani egy ilyen sportmotort. Nekem nagyon tetszik!
Legutóbbi hozzászólások