EST. 2002

A Honda és a Yamaha reagált a válságra…

Az Európában leginkább aktív két japán óriáscég, a Honda és a Yamaha csak leépítésekkel, gyártásátszervezésekkel és munkaer? elbocsátásokkal képes reagálni és lépést tartani a drasztikusan lecsökkent újmotor eladásokkal és az általános kereslethiánnyal.

A Yamaha az XT660Z Ténéré és az MT-03 gyártását az olasz Gerno di Lesmói üzemb?l spanyol gyártósorokra helyezi át, ezzel számos olasz munkahely sz?nik meg, de többek között, sajnálatos módon elbocsátották azt a Claudio Cosonnit Yamaha Superbike csapatmenedzsert is, akinek nem kis szerepe volt a világbajnoki cím elhódításában. Ennyire helyzet van.

Ha nem vigyáznak, nem csak lufik fognak pukkanni…

Eközben a Honda is gyártósorait tologatja innen oda, onnan ide: 180-340 spanyol munkahely sz?nt meg azzal, hogy a Varadero 125 és 1000, a Transalp, a Deauville és a Shadow 125 modellek gyártását kivették a spanyol Montesa kezéb?l, és az egész gyártást a közép-olasz atessai Honda üzembe helyezték át, ahol eddig a CBF600 és 1000, a Hornet, a CB1000R és számos 125-ös robogó készült.

ugrás fel