EST. 2002

A legjobb tíz motor 2006-ban

Az amerikai Cycle World magazin idén is (akár minden évben) kiírta szavazását, melyben az olvasók és újságírók a tíz legjobbnak tartott 2006-os motorra voksolhattak. A szakmabeliek döntése alapján érdekes sorrend alakult ki minden kategóriában. Lássuk, hogy a tengerentúliak ízlése fedésben van-e a miénkkel.

A legjobb sportmotor: Suzuki GSX-R 750 K6

A döntés oka a nagy könnyedség, kiváló vezethet?ség, a sokoldalúság és a remek teljesítményleadás a középs? tartományban.

A legjobb open streetbike: Kawasaki ZX-14

Hatalmas er? és csúcssebesség, valamint a kategória legnagyobb felkínált forgatónyomatéka az alsó fordulattartományban.

A legjobb középsúlyú utcai motor: Triumph Daytona 675

Váza és fékrendszere emeli ki a mez?nyb?l a szavazók szerint.

A legjobb ‘open standard’: Triumph Speed Triple

Két Triumphnak is sikerült megnyernie a maga kategóriáját: ez esetben az ok az ellenállhatatlan küls?, a nagyszer? nyomaték és teljesítmény és a vezetési kényelem.

A legjobb sport-túramotor: BMW K1200GT

Nyerhette volna más ezt a kiírást? A felfüggesztések elektronikus állíthatósága, a markolatf?tés, az állítható fejidom meggy?zte az amerikaiakat.

A legjobb open cruiser: Yamaha Star Roadliner

Az iwatai cirkáló V 48 fokos, 1.854 köbcentis kéthengeresével három érvet vonultatott fel maga mellett: nyomaték, nyomaték és nyomaték.

A legjobb túramotor: Honda GL1800 Gold Wing

Az óceánon túl imádják ezt a modellt. Az örökzöld aranyszárnyat tizenhatodik alkalommal díjazzák.

A legjobb ‘dual-sport’ motor: Husqvarna TE 510

Ez a mindentudó, ugyanakkor gazdaságos motorok kategóriája. A Husqvarnának ezzel az ízig-vérig dirtbike-kal sikerült nyernie, amellyel az amerikaiak szerint munkába menni is jó.

A legjobb enduró: KTM 450 EXC

Sokoldalúság és széls?ségesen jó vezethet?ség a KTM két üt?kártyája.

A legjobb krosszmotor: Honda CRF 450R

Nemcsak a versenypályán gy?ztes, de az olvasók és az újságírók kegyeit is elnyerte a CRF ‘R’.

ugrás fel