A francia gyár folyamatos fejleszt?munkája lehet?vé teszi a pilótáknak, hogy
rekordot rekord után döntsenek meg szinte minden futamon. A világsorozatban
beharangozott négyütem?ek végett a gumigyártóknak hirtelen nagyon sok
dolguk akadt az utóbbi id?ben, hogy az általuk szállított matéria továbbra is
meg tudjon felelni az elvárásoknak, ami a tapadást illeti, hogy alkalmazkodni
tudjon a nagyobb potenciálú gépekhez.
‘ Már ? is Michelin-t használ? ‘
A Honda, a Yamaha, a Ducati, a Suzuki és az
Aprilia mind Michelin-cip?ben járnak. A mutatott körid?k kb. 2oo2
körül kezdtek el gyors ütemben javulni, az S4 hátsó bemutatása után,
amely nagyobb érintkezési felületet biztosít az aszfalttal. Az idei év munkái
az els?t helyezték fókuszba, a cél hasonló hatékonyság elérése volt. Az eddigi
tapasztalatok bátorítóak.
Goubert úr, a Michelin-fejlesztések dirigense szerint ‘továbbra
is keressük a nagyobb fékezési stabilitást, és dolgozunk az elüls? abroncson,
aminek minél megbízhatóbbnak kell lennie. Azt hiszem, a legutóbb leszállított
anyaggal végleg ráléptünk a helyes útra.’
Ahogy látjuk, az abroncsok fejleszt?munkája év közben sem szünetel. S?t. A
Michelin több, mint 2ooo gumit szállít minden egyes nagydíjra.
A gyár els? sikerei a motoros világbajnokság királyn?-kategóriájában még Barry
Sheene nevéhez f?z?dnek, anno domini 1976. 1992 óta a Michelin meghatározó
aspektusa a vb-nek.
Legutóbbi hozzászólások