A 2009-es Vespa kínálatot bemutató sorozatunkban ezúttal két új videót ajánlunk a figyelmetekbe a Piaggio-csoport klasszikrobogó divíziójától.
Az LX 50 4T 4V-t és az LX 125-öt, valamint a GTS 125 Supert promotáló videók frissek és üdék, fiatalosak és gügyék, viszont aki kicsit is jártas a tengerentúli tévéreklámok világában, annak a táncikáló, színes emberalakok kísértetiesen hasonlíthatnak az Apple sikeres iPod reklámkampányában szintén színesben táncikáló emberalakokra.
Sebaj, ami egyszer bejött, bejöhet többször is, az üzenet pedig ugyanaz: A Vespák (iPodok…) olyan mókásak, egyszer?en kezelhet?ek és fiatalosak, hogy az ember akaratlanul is táncra perdül, ha a kezei közé kaparinthat egyet.
És akkor a videók:
LX 50 4T 4V és LX 125
GTS 125 Super
Legutóbbi hozzászólások