EST. 2002

A Yamaha 2005-ös éve Magyarországon

– 2006-ban melyik modellt?l várjátok a legnagyobb sikert?

H.G. Reméljük, hogy ezek a modellek mindenféleképpen hasonlóan teljesítenek majd, de jönnek az újdonságok is lassan, amik nagyon széleskör? igényt elégítenek majd ki. Ezek az FZ1-es, az új R6 és az MT-03 . Ez utóbbi kett? már jelenleg is kapható a szalonokban, lesz 250-es új robogónk is. Ezekkel reméljük, hogy er?síteni tudunk a piacon.

– Hát igen ezt láttuk is a kiállításokon. A Yamaha nagyon belehúzott az új modellek tervezésébe.

H.G. Igen, ez az 50. évfordulónak köszönhet?en alakult így.

– Az FZ 1-es mikor érkezik?

H.G. Valamikor a tavasz folyamán. Pontosabbat majd február végén tudok mondani.

– A quadokkal mi a helyzet?

H.G. Ezeknek megdupláztuk az eladásait az el?z? évhez képest, leginkább a munkaquadok és a 660-as Raptor ment, de sikereses volt az YZF 450-es modell is.

– 2005-ben a Végh- és Harmati-korszak után ismét belefogtatok a gyorsasági sport támogatásába.

H.G. Mindenféleképpen a fiatalokat szerettük volna megkeresni, és meg is találtuk ?ket Varga Gerg? és Juhász Tamás személyében. Úgy gondoljuk, hogy ez egy jó év volt, egy kialakuló kapcsolatnak. Természetesen vannak még részletek, amin fogunk még változtatni, és a technikai hibákból tanultunk. Reméljük a következ? szezonban, még sikeresebbek leszünk.

– Marad a két versenyz?, vagy lesz még valaki mellettük?

H.G. Igen lesz. A 600-ban Juhász Tomi mellett az öccse Dávid is R6-ossal fog indulni, aki szintén nagy tehetség. Reméljük minél többen látogatnak majd ki a versenyekre!

– A krosszcsapat hogy áll?

H.G. itt is a fiatalokra alapozzuk a következ? évet, és reméljük, hogy eredményesek lesznek idén is. Szerencsére a motorjaink tapasztalataink szerint kibírják a szezont egy felújítással.

– Búcsúzóul lenne még egy kérdésem az MT 01-gyel kapcsolatban. Mik a visszajelzések róla?

B.I. Az MT család nagyon fontos nekünk, hogy végre a helyére kerüljön. Most itt van a kicsi, ami megint egy nem kategorizálható motor lett. Nincs párja, amihez lehetne hasonlítani, ezért azt szeretnénk, hogy olyanok vásárolják, akik valami újra vágynak a mindennapokban. Ami ennél még fontosabb lenne, az az MT01-es megtépázott imidzse, mert ez a motor nem egy superbike, annak ellenére, hogy az R1-es futóm?vét rakták bele. Szerencsére most már vannak olyan cikkek is róla, amik nem superbike szemszögb?l írtak róla véleményt és ezt érezzük is az eladásokon.

H.G: Most érték el a magazinok, hogy már adnak az emberek az ott leírtakra. Pedig ez nem minden esetben úgy van, ahogy leírják.

Eleinte mindenki arra gondolt, a superbike magazin átvett angol cikke nyomán, hogy ez egy rakás f…s, pedig ez nem egy sportmotor, hanem egy kuriózum. Amivel túrázni is lehet.

B.I. szerencsére most is volt valahol egy jó cikk róla, ami a helyére tette, hogy mire is gondoltak a tervez?i. Azoknak való, akik élvezik, hogy hegynek fölfelé nem kell váltogatni, vagy a vibrálásába szerettek bele. Ez nem olyan motor, ami minden szokványos igényt kielégít, de lehet szeretni a különlegességeit.

Köszönöm! További sok sikeres évet kívánok a Yamaha Motor Hungáriának!

Benk? Zsolt

ugrás fel