EST. 2002

Agymagyar benzinvalóság

Ezen ítéletnek rendkívüli a jelent?sége. A Legfels?bb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyr?l az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben – egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül – sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig.

Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkend?z?djön, az eljárás elhúzódjon.

Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.

Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!

SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKED?KNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!

LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.

A fenti szöveget (amely egy körlevél tartalma) köszönjük egy olvasónknak. Az ügyben várjuk minden érintett hozzászólását, olvasói véleményeket éppúgy, mint a többször említett MOL Rt. és MAK álláspontját.

A [motorinfo.hu] az ügyben közölt és közlend? anyagokkal szellemi közösséget nem vállal, csupán a tájékozatás érdekében tesz közzé azokat.

ugrás fel