EST. 2002

Alakul a Honda 2011-es kínálata

Mintha csak a VFR1200F és a CBR1000RR szerelemgyermeke lenne: a képeken a Thaiföldön a napokban bemutatott CBR150R láthatjátok, de a híresztelés szerint az európai piac számára két hét múlva nyitó milánói kétkerek? kiállításon bemutatkozó 2011-es CBR125R megszólalásig hasonlítani fog rá, mindössze a két kontinens eltér? szabályrendszere miatt az egyikre 150-es, míg a „miénkre” 125-ös henger kerül majd.

Attól eltekintve, hogy jelenlegi modell a hatszázas RR-re emlékeztet? formái után az új CBR125R „körítése” a VFR lámpáját és farokidomát, illetve a Fireblade oldalnézetét viszi tovább 2011-t?l, a m?anyagokon túl nem sok minden fog történni, a PGM-FI etette vizes ’huszonötös egyhengeres és a többi „vas” is szinte változatlan marad. De miért is változna? A Honda végletekig kiforrott kisköbcentis technikája már tavaly is pont úgy volt jó, ahogy volt.

Katt a képre még több thai-piacos CBR150R fotóért!

A fenti képre kattintva tekintsétek meg a thai sajtóbemutatóról „kimenekített” többi CBR150R képet is, mert a részben gyári, részben a jelenlév? sajtó által l?tt fotók nem kevés információt hordoznak. Például hogy sokkal szebb lesz az új CBR m?szerfala és a kipufogója, mint a jelenlegi, leköszön? modellé, valamint arról is árulkodnak, hogy thaiföldön csavarhúzóval szeretnek motort lopni: nem hisszük, hogy a robogókon használt „pajzsos” gyújtáskapcsoló eljutna az európai CBR-ekig.

A többes szám pedig azért indokolt, mert – állítólag – a 125-ös mellett egy CBR250R is csak arra vár, hogy végre megmutathassa magát nekünk, szintén az EICMÁ-n. A CBR250R – ha valóban bemutatják – a Kawasaki Ninja 250R egyetlen direkt riválisa lehet a négyütem? 250-es sportmotor kategóriában, de a Kawa évtizedekre visszavezethet? múlttal rendelkez?, soros kéthengeres blokkjával ellentétben egy új(abb) fejlesztés? egyhengeres 250-es er?forrás hajtja majd.

Egy 33 lóer?s és 140 kilós adatpárt is tudni vélünk már a CBR250R-r?l, el?bbi ugye szintén európai szabályozás, akárcsak a 125-ösök 15 lóer?s maximuma, utóbbi viszont több mint húsz kilóval kevesebb, mint a 250-es Ninja tömege. Az indiai TMCBlog már azt is tudni véli, hogy árban is a Kawasakival kíván versenybe szállni a CBR250R: 3999 angol fontos, tehát mintegy 1,2 millió forintos vételárat prognosztizálnak, ez kétszázezerrel kevesebb, mint egy 2010-es Ninja 250R újkori ára.

ugrás fel