Október 16.-án mutatta be a Yamaha 2007-es felállását, amivel a tengerentúli gyorsasági bajnokságban kívánja megkeseríteni a konkurencia életét. A Ducati kivonulásával felszabaduló Ben Bostrom, Jason Di Salvo és a fiatalabbik Bostrom, Eric alkotják az iwataiak gyári csapatát az Egyesült Államokban, ?k motorozhatnak majd az új R1-essel, amit csak a jöv? bajnokaként emlegetnek az amcsik: Ben a Superstock, DiSalvo és Eric a Superbike-ban terelgetheti majd az újdonságot.
Az els? tesztek már meg is voltak, ezeket a legendás Daytona Speedway- en rendeztek meg október 25.-én. „Olyan ez a gép, mint egy klasszikus Seinfeld-epizód: egyszerre valóságos és látványos. AZ új R1-es egyszer?en fantasztikus, már alig várom a versenyeket” – nyilatkozta a teszt után Di Salvo.
|
A tapasztaltabb Eric Bostrom már kicsit szószátyárabb volt csapattársánál:
„Az FX titulusért folytatott harc lekötötte a csapat energiáit, ezért nem sok id?nk volt felkészíteni a Superbike gépet. Emberfeletit teljesített az együttes, hogy most két menetre kész motorral itt lehetünk Daytonában. Az új R1-es a tavalyi R6-os és R1-es jó tulajdonságainak ötvözete: elképszt?en jól tapad, nagyon „megbocsátó” motor, valamint a hátsó rugóstag beállításánál is sokkal több lehet?ség közül válogathatunk. Az új er?forrás nagyon robbanékony, gyönyör? nyomatékgörbével.”
|
A gyár nem titkolt célja, hogy elhódítsa a legnívósabb kategória bajnoki címét, melyet az 1976 óta íródó történetben csak egyszer sikerült: 1991-ben Thomas Stevens tudott a Superbike kategória bajnoka lenni az AMA-sorozatban.
Legutóbbi hozzászólások