EST. 2002

Aprilia nemzeti trikolorban

Tavaly még a gyári fekete-pirosban, nagyobb szponzor nélkül hasította a leveg?t a két Aprilia RSV4 superbike szerte a glóbuszon a WSBK futamain, de „bajnokságnyer?” évükben ez már nem így lesz.

Az olasz nemzeti légitársaság zászlaja újra noalei gépek idomzatát díszíti – emlékezzünk meg egy pillanatra a gyönyör? zöld-fehér-piros festés? AF1-esekre! Az Alitalia f?szponzorsága minden bizonnyal jót tesz a pénzügyileg feszített Aprilia superbike csapatnak… hacsak nem egy klasszikus „egyik zsebemb?l a másikba” üzlet szemtanúi vagyunk éppen. Tudni illik ugyanis, hogy az Alitalia és a Piaggio Group vezet?i székében egy és ugyanaz az úriember, egy bizonyos signore Roberto Colaninno ül chiantivöröst szürcsölgetve. De irigy rosszindulatot és összeesküvés elméleteket félre, lássuk a motort!

Biaggi és Camier az Alitalia Aprilián – klikk a képre, galéria nyílik!

A 2010-es Aprilia versenymotorok láttán minden valamire való olasz kezéb?l menten kihullik a spagettis tál és egy emberként kiáltanak Bella macchinát. Nem áll rosszul a vasnak az olasz trikolor, ennyit meg kell hagyni, és ha szabad, mi már most borítékolnánk az utcai Alitalia-replikát év végére, badarság lenne nem piacra dobni, f?leg ha úgy alakul a szezon, ahogy azt Max Biaggi elképzeli.

„Különleges megtiszteltetés lesz számomra az olasz nemzeti színeikben motorozni idén.” – nyilatkozta Max a csapat sajtóbemutatóján. „2009-es els? évünkben nem kis meglepetést okoztunk sokak számára az összetettbeli negyedik helyezéssel, de én úgy érzem a legnagyobb elégtétel még csak most érik. Idei célom nem kevesebb, mint a superbike világbajnoki cím elhódítása, amihez, úgy érzem minden körülmény adott.”

A kettesszámú Aprilián a fiatal brit Leon Camier, a 2009-es évad BSB Superbike bajnoka vághat neki a közelg? szezonnak. Találkozunk két hét múlva hétvégén, Ausztráliában!

ugrás fel