EST. 2002

Aprilia SXV 4.5 / 5.5

Fék

A 320 mm-es Braking tárcsáknak és a Nissin féknyergeknek köszönhet?en, nagyon jól adagolható fékkel volt dolgom. Az 550-es a pályán érezhet?en jobban lassult, mint a 450-es ez a nagyobb motorféknek köszönhet? és a 450-esen kicsit lehetett érezni, hogy elfáradt a fék a 10 perc végére, és már nem volt annyira határozott, mint a menet elején. Az SXV is fémhálós fékcs?vel jön ki a gyárból.

Összegzés

A kéthengeres koncepció szerintem a pályán nagyon jól megállja a helyét. Ahogy t?ri a magas fordulatszámokat azzal egy egyhengeres sem fogja tudni felvenni a versenyt.

Súlyban minimális különbség van az egyhengeresek javára, de az Aprilia technikája szerintem ezt ellensúlyozni fogja. Pontosabbat majd akkor tudok írni, ha majd többet megyek vele. (Tudnék örülni egy ilyen hosszú távú SXV tesztpéldány- nak!)

Nemsokára kapható lesz az Aprilia hálózatában mindkét modell. Nem lesz olcsó, de nem lehet összehasonlítani semmivel, mert a többi ilyen kategóriájú motor mind egyhengeres és karburátoros.

Benk? Zsolt

A Berik csizmáért köszönet a Superzone motoros boltnak (Duna Plaza 1.em.), a Dainese ruháért pedig a Karasnának!

ugrás fel