EST. 2002

Arai RX-7 GP RC Carbon: ilyen bukó nincs is

Elnézést a buta szóviccért, de ez a bukó a legtöbbünknek bukó. Ha másért nem, hát azért, mivel összesen háromszáz darabot gyártanak bel?le évente az Arai m?helyében – egész egyszer?en nem is tudnának többet.

Küls? héjszerkezete ugyanis tizenegy rétegb?l áll össze, aminek gondos illesztése egy kvalifikált sisaképít? egész napját elveszi. Ez a modell lesz kétségkívül az egyik legkomolyabb motoros fejvéd? alkalmatosság, amit valaha piaci forgalomba állítanak: az RX-7 GP RC Carbon ugyanazzal a technológiával készül, mint az autós ágazatban alkalmazott GP-6 RC az F1-b?l.

Az Arai karbonrostja ugyanaz a matéria, amit a repül?gépgyártásban és az ?rtechnikában is használnak. A rostokat egy Zylon névre keresztelt adalékanyaggal er?sítik, ami kegyetlen tartást és h?ellenállást ad a keveréknek. Egyebek mellett a Marsra küldött felderít? szondákban is volt nem kevés ilyen Zylon. A héjszerkezet összeállítása tehát nemcsak borzasztó id?igényes, de roppant drága is, nyersanyag és humáner?forrás tekintetében egyaránt – mert a próbaid?s betanuló kollégát mégsem állíthatják oda karbonhéjat összerakni. Ezzel a tevékenységgel az Arai legprofibb kézm?ves maestrói fognak foglalatoskodni.

A sisak maga vérprofi, SAI-plexi, utolsó generációs diffúzorok, állítható Air Wing szpojler, kivehet? és mosható, szürke szín? bélés Dry-Cool textilb?l. A fényezés egyfajta lesz, fantázianeve – stílszer?en – Carbon, és végül is nem is fényezés ez, csak néhány lakkréteg a valóban m?vészi szénszálszövedék tetején. Európába 2011 elején érkezik majd az els? tétel XS-t?l XXL-ig. Az ár? Tessenek kapaszkodni nagyon – 2.679 eurót kell összegy?jteni a malacperselybe az Arai ?rsisakjáért.

MotorOázis

1149 Budapest, Nagy Lajos Király útja 138.
Telefon/fax: +36 1 465-0909 vagy 465-0910
www.motoroazis.hu

ugrás fel