A legendás Carl Fogarty négy világbajnoki címe közül a harmadikat nyerte meg 1998-ban, remek év volt számára… a szezon elején használta ezt a motort az angol versenyz?, amit most valaki megvásárolhat, az ilyesmikre speciaálizálódott honlap, a Car and Classic közlése nyomán.
A sporteszköz még ma is teljesen m?köd?képes, és a vev? néhány értékes csecsebecsét is kap mellé, mint például egy szett felni, egy komplett motorblokk és a szükséges gyújtástérképek. A csomagban van egy versenyruha és egy bukósisak is, mindegyik az eredeti, ’98-as grafikával, Foggy által szignázva.
Az 1998-as volt az a bajnoki címe Fogarty-nak az SBK-ban, amelyikért a legjobban meg kellett szenvednie. Mindösszesen három gy?zelme volt az egész évad során (Phillip Islanden, Albacetében és Assenben, de ennyi is elég volt a végs? sikerhez – már-már úgy t?nt, hogy minden elveszett a Nürburgringen szerzett tizenharmadik helyek után (mindkét versenyen a szerencsétlen szám mellett szerepelt Foggy neve), onnantól kezdve azonban alig hibázott az angol és huszáros hajrával utolérte, majd megel?zte az új zélandi Aaron Slightot (Honda RC45) és a márkatárs Troy Baylisst. Az utolsó, sugói Japán Nagydíjon egy harmadik és egy negyedik hely is elegend? volt, hogy ? legyen a világbajnok egyéniben, a Ducati pedig a konstrukt?rök között. Az árverés tárgyát képez? 996-os jelenleg Japánban található. Lent pedig egy csemege: 1998, Assen, második verseny, összefoglaló.
Legutóbbi hozzászólások