A kontinensen hatalmas lakatlan területek vannak, míg a nagyvárosokban folyamatosak a torlódások a napi közlekedésben. Ezzel a problémával küzd Melbourne városa is, ahol a városvezetés azonnali megoldást keres.
A Grattan Intézet által kidolgozott tanulmánya kiemelkedik a benyújtott anyagok közül, a forgalmi dugók megközelítését illetően.
Míg a legtöbben a sávok szélesítését sürgetik és tanácsolják a városvezetésnek, addig a Grattan tanulmánya szerint az utaknak azonosoknak kell maradni, de mellettük kesekenyebb sávokat kell kialakítani.
Az ok, hogy a városban rendkívül népszerűek a nagy PickUp és terep járok, azonban a kisebb sávokon gyorsabban áramlana a forgalom,a z emberek váltanának a nagyobb sávról és kocsikról, a kisebb autók és sávok, illetve motorok irányába.
A javaslat nagyon népszerű, a kontinens második legnépesebb városának tanácsának körében. Könnyen elképzelhető a pozitív környezeti hatásokkal is járó fejlesztési irány fog győzni, fontos szerepet adva a kétkerekű járműveknek is.
Legutóbbi hozzászólások