EST. 2002

Axo, SixSixOne, O’Neal: országos lefedettség a cél


Gondolt egy nagyot a Superpole Kft menedzsmentje és 2007 év végén és
elkezdte szervezni a legrangosabb motorkerékpár keresked?k között az
Axo-SixSixOne-O’Neal márkakereskedelmi hálózatot.

Ma már köztudott a Superpole-ról, hogy csak a nagyon magas szinvonalú
min?ségi termékek importjával és disztribúciójával foglalkozik, mert mindig
is hittek abban, hogy az igazán kiváló termékek helyet biztosítanak maguknak
a piacon.

A Superpole üzleteiben van egy mai szemmel nézve szokatlan magatartásforma:
náluk nem lehet alkudozni, az igaz viszont, hogy törzsvásárlóiknak kártyát
adnak, ami alapvet?en 10-15%-os kedvezményt biztosít az arcpirító alkudozás
helyett.

A következetes üzleti stratégia, most beérni látszik, mert a
Márkakereskedelmi hálózathoz olyan kiváló keresked?kkel kötöttek
megállapodásokat (a teljesség igénye nélkül) mint a: balatonboglári, szekszárdi, budapesti, székesfehérvári Full-Gas, a gy?ri Real Motorcentrum, a miskolci és budapesti Wilker Honda, a debreceni Power City Suzuki, a kiskunhalasi Iron Motors, a pécsi Mega Motors, a tapolcai Lakamoto… a márkakereskedelmi hálózat folyamatosan b?vül. Terveik szerint ez év els?
felében szeretnék elérni a teljes országos lefedettséget, azaz minden
megyében lehetne kapni e kiváló termékeket.(x)

ugrás fel