EST. 2002

Az EBC Brakes idén sem hagyja újdonságok nélkül a motoros vásárlóit

Megérkeztek a EBC-brakes újdonságai. Érdemes kicsit elmélyülni a termékekben mert olyan különlegességekkel is b?vült a fékspecialista kínálata mint a világ legkönnyebb féktárcsája. Emellett találhatunk új összetétel? és nagy hatékonyságú betétet éppúgy mint az esztétikára fogékony társainknak kifejlesztett krómozott fékbetétet.

Kellemes böngészést és ha b?vebb információra vagytok kíváncsiak vagy bármilyen egyéb kérdésetek van a fékek világáról esetleg nem vagytok elégedettek a mostani rendszerrel keressétek az EBC munkatársait akik komoly szakértelem birtokában készséggel állnak a rendelkezésetekre.

1. Új SFAC Scooter tárcsafék betét család: 

A robogósok részére kifejlesztettek az EBC mérnökei egy új anyagösszetétel?, (Semi-Metalic) Carbon-Kevlar-Sinter  betétet, mely a mára már jól megismert és népszer? SFA betéteknél jóval többet nyújt.

Új EBC SFAC Scooter tárcsafék betét család

A fejlesztéssel a nagyobb test?, nagyteljesítmény? robogó tulajdonosokat kívánják els? sorban ‘kényeztetni’, de természetesen az 50ccm-es, hagyományos Scooterek nyergében ül?k is nyugodtabbak lehetnek egy ilyen, új generációs fékbetéttel. A tudományos részletek mell?zésével a lényeg annyi, hogy az SFAC szériában a karbon és kevlár alkotóelemek mellett a szinterfém is helyet kapott 30%-os arányban és ett?l nagyon megfickósodott, mert a fékhatása és az élettartama is komoly mértékben javult, de úgy, hogy közben féktárcsakímél? és pénztárcakímél? is maradt.

Új EBC SFAC Scooter tárcsafék betét család

Az új fejlesztés révén az EBC Brakes egyedülálló módon, három féle fékbetét alternatívát kínál robogókhoz, 3 féle árkategória, 3 féle anyag keverék, 3 féle féker?sség, 3 féle tartóssági szint. 

F?bb el?nyei:

– Kedvez? ár (1990Ft-tól)

– Meghosszabbított élettartam

– Megnövelt fékhatás

– Alacsony fékpor képzés

– Egészségre nem káros

– Rendkívül tárcsakímél?

 

2. A Vee-Rotors néven bemutatott féktárcsa széria: 

Az EBC üzemeiben elkészítették a világ legszínesebb és legkönnyebb féktárcsa sorozatát. A lényege ennek a terméknek az, hogy több féle színb?l választható közép résszel készül a sport és túra motorok els? kerekeihez. Mivel a hátsó tárcsáknak nincs középs? tányérja, hanem közvetlen a kerekekre rögzítik, ezért ezek a tárcsák nem színesek, de formájuk és súlyuk alapján hasonlóak az els? Vee-Rotorokhoz.

Hamarosan 5 féle, (piros, kék, zöld, arany, fekete) színben rendelhet? ez a különleges termékcsalád. 

A tárcsa küls? gy?r?inek illesztését a bels? tányérokhoz, ennél a szériánál is a saját fejlesztés? és szabadalmaztatott SD szegecs technikája felügyeli, így ezek a tárcsák sokkal hosszabb ideig használhatók, mint a hagyományos, más gyártóktól megszokott szegecselésekkel készül?k.

A rozsdamentes anyagból készült tárcsák színes középs? része (eloxált és kovácsolt alumínium), pehely könny?, de mégis acél er?sség? és egy új technológiának köszönhet?en soha nem fakul ki.

Ezek az új fejlesztés? tárcsák az utcai használat mellett tökéletesek verseny célokra is! 

F?bb jellemz?i:

– Gyáritól olcsóbb ár (69000Ft)

– Szebb és könnyebb a gyári tárcsáknál

– 5 színben rendelhet? (hamarosan) 

– A világ legkönnyebb TÜV engedélyes tárcsája

– Rozsdamentes acél gy?r?, szinter betétekhez

– Szabadalmaztatott SD szegecsek

– Versenyzéshez alkalmas min?ség

 

3. Krómozott V-Pad család a nagyágyúkhoz:

A tavalyi év újdonságának számító V betétek eredményes tesztelését követ?en az EBC gyár, (leginkább az USA piac igényére építve) elkészítette, a krómozott hátlapú V-Padot, ami eléggé különleges fékbetét.

Ezt az ékszerszer? fékalkatrészt a nagyméret?, látványos chopper és túra motorokhoz fejlesztette ki az EBC Brakes. Nem is volt olyan egyszer? a feladat, mint azt els? látásra gondolnánk, mert a krómozás miatt egy spéci ‘NUCAP engedély’ megszerzésére volt szükség, (mert a fék nem játék…) és ez a procedúra eltartott néhány hónapig.

Mivel a Chopper-Cruiser és az épített motorok piacán nagy figyelmet fektetnek az ügyfelek a motorjuk esztétikai helyzetére, így nyilván való, hogy nem szeretnék elrontani az összképet egy narancssárga szín? V betéttel, ami viszont az egyéb paraméterei szerint a legjobb. Tehát lépni kellett.

Így mostantól már a fékbetét szépségét is csodálhatjuk, nem csak a motorét.

 F?bb jellemz?i:

– Ára kb.(15000Ft)

– Hosszú élettartam  

– A gyári organikus betétnél jobb fékhatás

– Fékzaj mentes (és szépen csillog):-))

– Alacsony fékpor képzés

– Egészségre nem káros

– Rendkívül tárcsakímél?

A KÉPRE KATTINTVA AZONNAL KERESHETSZ A MOTORODHOZ

 

 Forgalmazza az 

EBC Brakes magyarországi képviselete

Telefon: 20/9-343-131, 20/7-765-897

ugyfelszolgalat@ebcbrakes.hu  

www.ebcbrakes.hu

ugrás fel