Nem várt fizikai terhet rótt a mai kétszer 1,5 órás edzés a versenyz?kre. Ennek ellenére a Racing Team Toth minkét pilótájának tetszik a technikás moszkvai versenypálya. A Racing Team Toth csapata hétf? éjfélkor landolt az orosz f?városban. Útjuk a szállodáig kissé kalandosra és hosszadalmasra sikeredett, hiszen a bérautók átvétele három, az út a szállodáig egy, majd a becsekkolás újabb egy órát vett igénybe.
Fáradtan tehát, de újdonságra éhezve érkeztek meg kedd délel?tt a világbajnoki sorozatba frissen bekerült pályára. Az els? napon a versenyz?k a pálya feltérképezésével, a szerel?k pedig a motorok felkészítésével voltak elfoglalva. A Moszkvától ÉNy-i irányban mintegy 120 kilométerre fekv? Moscow Raceway alapkövét 2008-ban fektették le, míg mai valójában idén július közepén adták át. Maga a komplexum nagyon szép és modern, az aszfalt kit?n? min?ség?, ám a környék infrastruktúrája még hagy némi kivetnivalót maga után.
A szerdai napon kétszer másfél óra állt a Supersport mez?ny pilótái rendelkezésére, hogy a pályát ’bemotorozzák’. Bár kora reggel még csak 4 fokot lehetett mérni a depóban, de a napsütésnek köszönhet?en végül egészen 18 fokig kúszott a h?mér? higanyszála. Az els? edzés b? két órás csúszással kezd?dött, mert az autópályán történt baleset miatt a pályabírók nem értek ki id?ben paddockba.
Itthoni id? szerint 8:30 körül aztán kigurultak a 600-as versenygépek az aszfaltra. Sajnos Németh Balázs nem sokáig adhatta át magát az újdonság varázsának, Hondájának olajnyomása oly mértékben csökkent le, hogy a pilóta kénytelen volt kiállni a csapat boxába, majd onnan követni a további eseményeket. A második edzésre új blokkot kapott a CBR, így Balázs nekivághatott az ismeretlennek, melyr?l így vélekedett:
„Sajnos a mai els? edzésen technikai hiba miatt nem tudtam menni. A másodikon próbáltunk minél több adatot gy?jteni, hogy be tudjuk állítani a motort. A pálya nagyon technikás, fels?bb fokozatokba szinte alig kell váltani. Fizikailag megterhel? ugyan, de sok izgalmas helyzetet rejt magában. A mai telemetriai adatok elemzése alapján péntekre megpróbálunk összeállítani egy teljesen új szettinget. Erre azért van szükség, mert az a mai nem volt túl el?nyös ezen a kanyarokkal s?r?n t?zdelt pályán, a motorom nem fordult valami jól, ami itt végzetes problémát jelenthet!”
Tóth Imi er?sen kezdett, elégedett is volt a 14. pozíciójával. Az els? edzésen összesen 21 kört tett meg és négyszer volt kint a csapat boxában. Tetszett neki a technikás pálya, melyen szinte végig a kettes sebességfokozatot használja. Bár ez abból a szempontból nem túl szerencsés, hogy a csapat Hondáinak blokkjai a hosszabb egyenesekre vannak kalibrálva és a fels? tartományokban húznak igazán. Ezen a pályán azonban az alsó tartományokban
Legutóbbi hozzászólások