A változtatások
A szélvédõ minimum / maximum beállítása
Az FJR legfõbb változtatása az ABS megjelenése. Emellett megnõttek az elsõ
féktárcsák, és – ez formai jellegû újítás – az elsõ indexfényeket az orr-részbe
integrálták. A szélvédõ elektronikusan állítható, ezenkívül a motor mindennek
ellenálló króm-öltözetet kapott.
Az elsõ féktárcsa átmérõje 320 mm-re nõtt
A fékrendszer megerõsödése az elsõ féktárcsák 320 mm-esre növelésének köszönhetõ,
ezenkívül a munkába egy új rajzolatú Brembo-pumpa is beszáll. Több helyen is
javítottak a tervezõk: átdolgozásra kerültek a felfüggesztések is. A szélvédõ
design-ja is felülvizsgálat tárgyává lett, amellett, hogy a jobb szélvédelem
biztosítása okán 40 mm-es szintemelkedést jegyez. Maximálisan megemelt állapotában
23°-os szöget zár be, ellentétben a 2oo2-es modell 18°-ával.
Az FJR 1300-t ezenkívül elektronikus ‘Immobilizer’ lopásgátlóval is ellátták
(a szenzor az injekciós rendszerbe van építve).
Az idomba integrálva egy rekesz – afféle kesztyûtartó – található, mely
csak akkor nyitható, ha a motor gyújtás alatt van.
Legutóbbi hozzászólások