EST. 2002

Bautista a leggyorsabb Philip Island-i teszteken

A második napon is a spanyolé volt az elsőség, míg a regnáló világbajnok csak a negyedik helyet szerezte meg. Bautista jól ismeri a pályát és már voltak jó eredményei a Ducati nyergében, igaz akkor még GP motoron ült.

Második Tom Sykes, aki jól teljesít mint újjonc BMW versenyző, reméljük a versenyen is képes lesz hasonló teljesítményre. Bár Rea nem ért fel a képzeletbeli dobogóra, nem aggódik. Leginkább a hátsógumi terhelését tesztelték és a nem volt lehetősége gyorst kört tenni, vagy csak nem akart.

Hasonlóan nyilatkozott Leon Haslam is ,aki kiemelte, hogy nagyon sokáig életben tudták tartani a hátsógumit. Ez pedig jól jöhet egy olyan pályán ahol a gumiabroncsok kezelése döntő lesz.

Melandri továbbra is szenzációs formában versenyez a Yamaha nyergében, ahogy csapattársa a fiatal világbajnok Cortese is. Az olasz és a német pilóta közül úgy tűnik, hogy Melandri érhet fel előbb a dobogó környékére a Yamahával.

A gyártói sorrendet jól mutatja, hogy 4 gyártó van az első 5-ben, azonban a Ducati és a BMW versenyzői között hatalmas az űr. Bautista aki jól ismeri a V4 erőforrást az első, míg a következő Ducati versenyző Chaz Davies a 14. pozíciót tudta csak megszerezni. Hasonló a helyzet a BMW-nél is, ott Reiterberger a második egy 12. helyezéssel. A Yamaha és a Kawasaki teljesítménye kiegyensúlyozottabbnak tűnik, ami meghatározó lehet az egész éves teljesítményre.

Bár úgy tűnik Davies bajban van, a legnagyobb rivális Rea nem aggódik. Elmondása szerint a Ducati versenyzője nagyon elemző típus, nyugodtan halad előre és meggyőződése, hogy ismét Ő lesz az egyik legnehezebb ellenfele a bajnokságban.

A 2019-es szezon kezdés izgalmasabbnak tűnik mint a tavalyi, koránt sem biztos, hogy sikerül megtörni a Kawasakik uralmát, de nagy csatákra számíthatunk.

ugrás fel