Az elmúlt két év nagy európai motorkerékpár kiállításainak Benelli standja egyvalamiben mindig megegyezett: egy központi, de nehezen megközelíthet?, nem jól fotózható helyen, azaz szánt szándékkal az érdekl?d?ket tisztes távolban tartó piedesztálon szerénykedett a Benelli Due 756 egyetlen, láthatóan el?szériás darabja, s?t, mindig ugyan az az egy, a suvickolandó, a demó motor. Talán nem is m?ködött.
A közönség és a szakma lassan megszokta a látványt, talán egyesek már le is mondtak arról, hogy valaha szériapéldányt pillanthassanak meg a Duéb?l, megvásárlása pedig egyenesen utópisztikus sci-finek kezdett t?nni.
De látván a fenti és lenti fotókat, melyeken kétséget kizáróan egy Benelli Duét tankolnak egy olasz kúton, majd hajtanak el, talán még korai feladni a reményt. Talán most már nemsokára kész a motor, pipa kerül a teszt-lista legutolsó rublikájába is, és a kínai tulajdonban lév? gyártó legújabb utcai csemegéje a boltokba kerülhet.
A Duét a Benelli 1130-as háromhengeres blokkjának egy „hengervesztett” darabja élteti, egy 750 köbcentis soros kéthengeres, amibe körülbelül 100 lóer?s végteljesítményt garantálnak benelliék. A dizájn különleges és egyedi, mint a Benelliknél általában, a futóm? és a fékek pedig – szintén Benelli hagyományként – a legnevesebb olasz gyártóktól kerül a pesarói összeszerel? üzembe.
Még bírjuk, még várunk tovább…
Benelli Due prototípus
Legutóbbi hozzászólások