EST. 2002

Biaggi-Suzuki: megcsinálták (vagy nem)

Max Biaggi elhagyva a motorsport Olümposzát, a Superbike sorozatban folytatja a Suzukinál. Troy Corser csapattársaként az olasz most megmutathatja, mire képes: élete egyik legnagyobb kihívása vár rá. Tudja ezt ? is: a jelenleg Amerikában tartózkodó pilóta a következ?ket mondta: ‘Vonz az SBK, mert izgalmasnak tartom. Hiszen minden másképpen van ahhoz képest, amit megszoktam: új motor, új gumik, acéltárcsák, új pályák. Nem volna sétagalopp.’

Álljunk meg azonban: Biaggi még nem írt alá sem a Suzukival, sem az Alstare-Corona csapattal, hiába szeretné ezt a négyszeres gyorsasági világbajnok népes szurkolótábora és a teljes olasz napisajtó, élen a szerz?dést tényként elkönyvel? La Gazzetta dello Sporttal. A Suzuki egyel?re nem helyezkedett semmilyen álláspontra Yukio Kagayama helyzetével kapcsolatban, és amíg a hezitálás tart, Biaggi feje fölött ott csüng a damaklészi kard. Ha Kagayama is maradna házon belül, úgy Biagginak plusz motort kellene biztosítani, ami az SBK-ban sem olyan egyszer?, bár jóval kisebb költségekkel jár a MotoGP-hez képest. A versenyz? menedzsere természetesen minden követ megmozgat, hogy tet? alá hozza a megállapodást, és mindenki számára boldog állapot jöjjön létre. Ehhez kell még tenni, hiszen a m?velet anyagi háttérének megteremtése nem kis feladat (f?leg, hogy az eddigi támogató ‘füstbe’ ment).

Biaggi és menedzsere készen állnak arra is, hogy a jöv? hétvégén akár Phillip Islanden tesztelhessen az olasz versenyz? a Suzuki SBK csapat színeiben. Ehhez a gyár engedélyére vagy aláírt szerz?désre van szükség.

ugrás fel