EST. 2002

BMW-Aprilia házasság?

Ivano Beggio, az Aprilia és Herbert Diess, a BMW Motorrad elnöke
ittak közösen egy jó olasz presszókávét a 2003-as Motorshow-n. Egyszer? udvariassági
gesztus volt talán
: az azóta eltelt hónapok crescendóját ismerve azonban
feltételezhet?, hogy ennél többr?l van szó.

Íme a legutolsó hír(foszlány) úgy, ahogy a nemzetközi motoros sajtó szerkeszt?ségei
azt frissiben közölték: a BMW megvásárolta az Aprilia csoport többségi tulajdonát.
Az érintettek természetesen cáfolnak.

"Az igazság annyi, hogy mandátumot kapott két társaság arra, hogy felmérje
az Aprilia felé irányítható esetleges befektetési szándékokat
" állítja
Federico Fantini, az olaszok marketing- és kommunikációs képvisel?je. "A
többi újságírói kitaláció." Az újonnan bevonandó t?kére a gyár restaurációs
programjához van szükség, amit a noaleiek három éve indítottak el.

A hírek Münchenbe is elértek, és ott ugyancsak cáfolták ?ket. Pedig volt korábban
együttm?ködés a két gyártó között: az F650S-t készítették el? közösen,
amely a modern BMW-éra els? egyhengeres endurója volt. A közös projektet követ?en
a felek visszatértek saját m?helyasztalukhoz, ám, ahogy a mondás tartja: jó
barát nem felejt.

Lehet, hogy valóban az újságírók fantáziája túl élénk. Mindenesetre szögezzük
le, hogy a BMW-Aprilia reláció korántsem annyira megalapozatlan, mint
ahogy azt a két fél "sajtósai" els?re lereagálták. A bajorok számára
az Aprilia mindazon kategóriák ajtaját nyitná meg, amelyekben a BMW eddig
nem volt képviseltetve
: supersport, supermotard, alacsony motortérfogatúak,
robogók. A hír, mely szerint a Motorwerk a gyorsasági vb-be készülne,
már egy ideje napvilágot látott, a szándékról mindenki tud.

ugrás fel