Hirdetés
Kezdőoldal Magazin BMW ötlethalászat

BMW ötlethalászat

Hirdetés


Hogyan nézzenek ki a távoli jöv? kétkerek?i? Mit kell, hogy tudjanak? Mennyibe kerüljenek? És legf?képpen: kinek készüljenek? Az ezekre és az ehhez hasonló kérdésekre, úgy t?nik, a BMW saját dizájnerei, termék- és piackutatói nem mernek, nem tudnak, vagy szimplán csak nem akarnak válaszokat adni, így hát inkább megkérdeznek minket. Logikus, végtére is a jöv?motorok nekünk (vagy gyermekeink gyermekeinek) készülnek majd, miért ne szólnánk hát bele azok milyenségébe?

A BMW mindig is szeretett az interneten keresztül bebújni vev?inek fejébe, véleményüket kikérni. Elég, ha visszaemlékezünk a bajorok tavaly el?tti, nagyszabású, „Mi a véleménye a motorversenyzésr?l?” alcím? közvélemény kutatásárára, aminek a végeredménye – ha áttételesen is, de minden kétséget kizáróan – a nemrégiben bemutatkozott S 1000 RR, és azt a Superbike világbajnokságon versenyeztet? gyári BMW WSBK-csapat lett.

Látható, a BMW-nél nagyon is figyelnek és adnak a véleményünkre, április óta él a svájci www.atizo.com oldalon belül a BMW Motorrad Innovation Contest 2009, ahová beírhat bárki bármit, feltölthet bármilyen képet, és ezzel, mondjuk azt, hogy befolyásolhatja a jöv? BMW motorjait. Megkötés alig van, értékelési kritériumok a „jöv?beliség”, a valós piaci potenciál megléte, a kreativitás és a megvalósíthatóság.

A BMW Motorrad Innovation Contest els? fázisa július 17-én ér véget, a f?díj 3000 svájci frank. Tessék, lehet kreatívkodni, és ki tudja, talán gyermekeink BMW-jén éppen pont a Te ötletedet láthatjuk majd viszont, mondjuk 2025-ben…