EST. 2002

BMW S 1000 RS: jöhetne. S?t, jöjjön!

Sokszor adunk helyet Oberdan Bezzi rajzainak, egyszer?en abból az egyszer? okból kifolyólag, mert ügyes, jól lát és jól rajzol, plusz, amennyire azt innen ülve meg tudjuk ítélni, még a motorkerékpárokhoz is ért.

A legújabb Bezzi-alkotás az új bajor superbike lecsupaszított változata, aminek az S 1000 RS nevet adta a m?vész úr. Összetesszük a kezünket, hogy odaát Münchenben, a BMW-torony tetején ül? döntéshozók is ismerjék és kövessék Oberdan munkásságát, hogy lássák meg benne a fantáziát, és igenis dobják le S 1000 RR-jükr?l az idomokat, majd tálalják azt széles kormánnyal, valami ilyesmi formában jó is lesz:

A KTM SuperDuke, a Ducati Streetfighter, a Honda CB1000R és a Kawasaki Z1000 már kikövezte az utat a nagyteljesítmény?, sportmotor geometriával rendelkez? csupaszok el?tt, és ha egyetlen pillantást vetünk az európai forgalomba helyezési listákra, láthatjuk, hogy a sportmotorok mellett a sportcsupaszok nemhogy kisebb, de sokkal nagyobb szeletet szakítanak a piacból, ergo igenis van hely nekik bármely gyártó kínálatában. Kedves BMW, reméljük, tetszik figyelni!

És ha már a bajorok jöv?jér?l beszélgetünk, itt szeretnénk nektek megmutatni a még be sem mutatott K 1600 LT kipufogóit. Emlékszünk ugye, a milánói EICMÁ-n egy félelmetesen kívánatos koncepciómotorral, a Concept 6-tal „házalt” a BMW, amit egy két hengerrel megtoldott K-sorozat-blokk hajtott, aminek kapcsán még maga a gyári is elismerte, hogy nemsokára szériagyártású modellt fognak bemutatni ezzel az er?forrással.

Természetesen tudjuk már, hogy a Honda Gold Wing ádáz ellenfelének, a K 1200 LT-nek az új változatáról van szó, amir?l néhány szaftos pletykát már [mi] is megjelentettünk, de kézzel fogható tényeket még nem ismerhettünk róla. A BMW sajtóoldalán azonban nemrég felbukkant az a néhány, a fenti képre kattintva megnyíló CAD-kép, amin – szerintünk – a sorhatos, 1600 köbcentis új LT valós kipufogóit csodálhatjuk meg. A K 1600 LT hivatalos bemutatóját legkés?bb ?szre prognosztizáljuk.

ugrás fel