EST. 2002

BMW-t a BMW Magyarországtól

2006. január 1-jén a BMW Magyarország átvette a BMW motorkerékpárok értékesítésének irányítását a magyar piacon, amit az elmúlt 11 évben a Wallis csoport leányvállalatai végeztek. A BMW Magyarország Kft. a BMW motorkerékpárok, az eredeti alkatrészek, felszerelések behozatala és forgalmazása mellett a szerviztevékenység felügyeletéért, valamint a marketingkommunikációért is felel a továbbiakban.

A folyamatot a két cég már hónapok óta közösen készíti el?, hogy az ügyfelek számára zökken?mentesen tudják biztosítani a magas színvonalú szolgáltatásokat. A két cég közötti szoros együttm?ködés a jöv?ben márkakeresked?i szinten folytatódik.

A BMW Magyarország a motorkerékpárok értékesítésében is hasznosítani fogja a BMW csoport nemzetközi know-how-ját, illetve bevezeti a leányvállalat eddig csak gépkocsik vásárlásakor felkínált lehet?ségeit, így pl. a Financial Services szolgáltatást ezentúl a motorkerékpárokat vásárló ügyfelek is igénybe vehetik.

A BMW csoport magyarországi leányvállalata 2004. május 1-jén kezdte meg m?ködését, és azóta irányítja a BMW és Mini autók, valamint a felszerelések behozatalát, illetve a szerviztevékenységet. 2005-ben a valamelyest csökken? eredményeket produkáló hazai autópiacon a BMW Magyarország eladásai közel 60 százalékos növekedést mutattak 2004-hez képest. 2005-ben 58 százalékkal több BMW-t, illetve 73,3 százalékkal több Minit értékesítettek, mint egy évvel korábban. A BMW csoport leányvállalatai között ezzel az eredménnyel a BMW Magyarország érte el a legnagyobb növekedést tavaly.

Tilo von Harling ügyvezet? igazgató szerint az elért eredmények a BMW csoport hosszú távú stratégiájának sikerét igazolják, és hozzátette, bízik abban, hogy a vállalat 2006-ban a motorkerékpárok terén is tovább javíthatja eredményeit.

ugrás fel