EST. 2002

BMW: utólagos ASC és új színek

A BMW ASC, avagy az Automatikus Stabilitásvezérl? Rendszer évek óta az egyik legnépszer?bb gyári extra a bajor motorkerékpárokon, hiszen az útviszonyok és a tapadás függvényében képes leszabályozni a motor erejét, ha éppen nincs lehet?ség a motoros által igényelt tolóer?t az aszfaltra vinni – hogy ez biztonsági szempontjából mit jelent, azt ugye nem kell ecsetelni.

Már annak sem kell sajnálkoznia, aki kihagyta a 88.000 forintot kóstáló extrát saját motorjáról, hiszen júniustól a BMW egyes Integral ABS II-vel felszerelt R és K modellek számára utólagosan beszerelhet? formában elérhet?vé tette az ASC-t – amit természetesen bármikor ki tudunk kapcsolni egyetlen gombnyomással. Az utólagosan ASC fogadására képes modellek listájáért kattanjatok a BMW weboldal híreire, vagy érdekl?djetek a márkakereskedésekben.

F800R – sárga, szürke és fehér/kék/piros jött, az idei narancs és fehéralu, illetve a Chris Pfeiffer Edition megsz?nnek.

Az utólagos ASC mellett néhány 2011-es fényezés is kibuggyant a Bayerische Motoren Werke Motorrad divíziójából: az F800R és 800ST, a K1300R és 1300S, valamint az S1000RR-re szórnak eddig használaton kívüli színárnyalatot a bajor alkalmazásban álló fényez?robotok a következ? esztend?ben. A fenti képre kattintva juthattok a 2011-es BMW szín galériába – az új fényezés egyébként azt is jelenti továbbá, hogy az érintett modellek változtatás nélkül lépnek majd át az új modellévbe.

F800ST – fekete és egy naranccsal bolondított szürke/fekete az új, az éjkék és a pezsg? színek megsz?nnek.

K1300R – méregzöld/fekete és fekete/szürke lett, a lávanarancs és selyem fényezések megsz?nnek.

K1300S – piros/fekete és az oly szép kék/fehér/fekete fekete/szürke jön, a lávanarancs és a fekete/szürke/piros fényezések megsz?nnek.

S1000RR – szürke és sárga az új, az ezüst és méregzöld fényezések megsz?nnek.

ugrás fel