EST. 2002

Borít a koszos DR-Z

A motor kellemesen sáros. Olyan frissen összedzsuvázott, hogy az ember még a kipufogón ég? sár illatát is érzi. Egyáltalán nem biztos, hogy az albumban ez a motor a legsárosabb, de a közösség erejét nem szabad elhanyagolni, ami pedig – ha DR-Z-r?l van szó – komoly tényez?!

A Suzuki DR-Z400 korának meghatározó gépe volt. 15 éve kezdték el gyártani, és komoly nyomot hagyott a hazai motoros tájképen.

Egy id?ben hemzsegett a DR-Z-kt?l a vidék. A krossz és enduró pályákat nagyrészt ilyen motorokkal koptatták, egész egyszer?en azért, mert a legjobb választás volt. A DR-Z igazi versenykész utcai terepmotor. Ilyet más nem gyártott, és azóta sem nagyon gyárt.

A komoly futóm? elbírta a krosszpályát, pont jó volt akármilyen kemény enduróra, és rendszámmal utcán is el lehetett vele lötyögni – s?t, supermoto kerekekkel nem csak lötyögni, hanem komolyat ?rjöngeni. Jó volt az ára, jó volt a mérete mindenkinek, kezelhet?en er?s, ráadásul szétüthetetlen! És nem csak volt, hanem ma is az. Nagyon sok szép példány van bel?le, annak ellenére, hogy rendesen kapják az ívet.

Muc-Off mocskos motor játék

A tulajdonosok pedig, akiket csak ismerünk, mind elégedettek és esküsznek rá. Ennél jobb bizonyíték nem is kell rá, hogy ez egy nagyon jó motor. Aki pedig szereti, az úgy t?nik, klikkel Bence motorjára – és úgy t?nik, ennek koránt sincsen vége, hiszen a DR-Z Facebook klubnak több mint 3000 barátja van.

ugrás fel