EST. 2002

Bridgestone Battlax BT-023

A japán gumisóriás legújabb fejlesztése a közkedvelt BT-021-est leváltó új sporttúra-gumi, a Bridgestone Battlax BT-023.

A „huszonhármas” tervez?i szerint az új gumiabroncs teljesítményét minden szempontból sikerült növelni az el?d 21-eshez képest. Az enyhén visszafogottabb mintázatú új mindenes Bridgestone tartósságát egy új, szilíciumdioxidban gazdag (Silica Rich) futófelület-keverék növeli, javult egyenesfutása és úttartása, valamint ahogy az a gumik evolúciós skáláján általában történni szokott, a tapadásra is rátettek egy lapáttal, ami állítólag különösen nedves körülmények között kimagasló.

A hátsó gumik futófelülete kétkomponenses – középen keményebb a tartósság-, a széleken puhább a kanyartapadás miatt.

„Az új Battlax BT-023 egy rendkívül fontos termék a Bridgestone számára” – mondta a gumi februári bemutatóján Günther Podevyn a Bridgestone Europe-tól. „A sporttúra szegmens a motorkerékpár piac legnagyobbja, az új BT-023-assal pedig egy igazán csúcsmin?ség?, minden követelménynek megfelel? terméket kínálhatunk vev?inknek.” Podevyn-ék a Bridgestone piaci részesedésének növelését várják az új abroncstól.

Az új formájú barázdák és a fentebb említett Silica Rich Ex keveréknek köszönhet?en f?leg nedves útburkolaton tapasztalható számottev? tapadásnövekedés – állítja a Bridgestone – az MSB (Mono Spiral Belt – „végtelenített” aramid szál) gyártási technológiának köszönhet?en a gumi rugózása és nagysebesség? egyenesfutása is számottev?en javult.

Az új Bridgestone BT-023 alapváltozata el?re öt, hátulra pedig hét különböz? méretben fog készülni, de a nagyteljesítmény? és magas tömeg? túramotorok számára a Bridgestone kifejlesztett egy speciális változatot is BT-023 GT néven, speciális mintázattal, és némileg meger?sített (MSB+1) övszerkezettel.

ugrás fel